راننده یک تاکسی در شهر لیورپول انگلیس 6 سال پس از قتل پدرش، بار دیگر به اتهام قتل مادرش دستگیر شد. به گزارش تایمز، پس از مهار آتش‌سوزی در یک خانه در شهر توبروک از توابع لیورپول، ماموران متوجه شدند زن صاحبخانه پس از آن که با ضربات چاقو به قتل رسیده، جسدش به آتش کشیده شده است.
کد خبر: ۳۲۰۰۱۰

به دنبال وقوع این حادثه، مشخص شد عامل این جنایت فرزند مقتول است که 6 سال پیش نیز پدر خود را با چکش به قتل رسانده بود.

پلیس پس از جستجو و انجام تحقیقات، در مرحله بعدی لزلی گوسبای ـ که راننده تاکسی است ـ را دستگیر کرد.

گوسبای در اعترافات اولیه خود بیان کرد دچار بیماری افسردگی است. دادستان لیورپول در ارتباط با این پرونده گفت: گوسبای در سال 2004 پدرش را با ضربات چکش به قتل رساند و براساس حکم قاضی به یک بیمارستان روانی فرستاده شد. وی به مدت 2 سال در این محل تحت درمان قرار داشته است و پس از بدهی 3000 دلاری به این بیمارستان، از این محل بیرون رانده شده است.روز گذشته و پس از تحقیقات اولیه، قاضی دادگاه مرد متهم را به عنوان یک مجرم خطرناک روانه زندان کرد و به مسوولان زندان توصیه شد وی به صورت ویژه نگهداری ‌شود. / جام‌جم

تلاش‌ برای نجات 33 کارگر معدن در چین

تلاش‌ برای نجات 33 کارگر معدن در چین که تاکنون در زیر آوار مدفون هستند، همچنان ادامه دارد.

ماموران امداد و نجات طی 24 ساعت گذشته، اجساد 5 کارگر را که به دلیل جاری‌شدن سیل نتوانستند خود را بسرعت به دیگر کارگران برسانند نیز پیدا کردند.

در مدتی که کارگران نجات‌یافته زیر آوار مدفون بودند، از خاک اره تغذیه می‌کردند، همچنین برای جلوگیری از غرق‌شدگی هنگام خواب، خود را با کمربندهایشان به ستون معدن می‌بستند. این کارگران در بیمارستان با مراقبت‌های شدید امنیتی تحت درمان قرار دارند.

به گزارش آسوشیتدپرس، چشمان نجات‌یافتگان که برای جلوگیری از آسیب‌دیدن بر اثر نور پس از یک هفته تاریکی شدید پوشیده شده بود، هنوز بسته است.

این معدن که در شمال استان شانشی قرار دارد، پس از این‌ که معدنچیان، دیوار یکی از دالان‌های عمودی بلااستفاده را به اشتباه شکافتند، دچار آبگرفتگی شد و 115 کارگر مشغول به کار در آن پس از یک هفته از زیر آوار نجات یافتند. حوادث معادن زغال سنگ چین جزو مرگبارترین حوادث معدنی جهان به شمار می‌رود./ فارس

حمله مردان مسلح به زندان مکزیک و فرار 13 زندانی

13 زندانی پس از حمله مردان مسلح به زندانی در مکزیک فرار کردند.

به دنبال حمله مردان مسلح به زندانی در شهر «رینوسا» در مکزیک 13 زندانی موفق به فرار شدند.

حادثه زمانی رخ داد که یک گروه از افراد مسلح پس از ورود به زندان رینوسا اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه 3 نفر از زندانیان کشته شدند. به گفته یکی از مقامات زندان، 11 نفر از زندانیان فراری از تبهکاران فدرال و 2 نفر دیگر از زندانیان معمولی بودند. پلیس و وزارت دفاع مکزیک با 4 فروند بالگرد در حال جستجو برای یافتن عاملان این حمله و زندانیان فراری هستند. ‌/‌ سایت پلیس

زمین لرزه در مکزیک با 230 کشته و زخمی

زمین‌لرزه 2‌/‌7 ریشتری در مرز آمریکا و مکزیک تاکنون 100 پس‌لرزه و 230 قربانی داشته است.

موسسه لرزه‌نگاری کالیفرنیا اعلام کرد: بیشتر این پس‌لرزه‌ها دقیقا در مرکز زمین لرزه اصلی یعنی در نزدیکی مرز کالیفرنیا روی داده است.

زمین‌لرزه مکزیک شهرهای بزرگ ایالت کالیفرنیا از جمله لس‌آنجلس و سان دیگو را نیز لرزاند.‌/سایت پلیس

قتل دختر دانشجو در لندن

در یک جنایت خونین در شرق لندن، پلیس جسد دختر دانشجویی را که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود، کشف کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، غروب روز گذشته و به دنبال تماس با اورژانس لندن مبنی بر این که یک دختر 18 ساله آسیایی بشدت مجروح شده است، ماموران امدادی به محل عزیمت کردند و دختر دانشجو را به بیمارستان انتقال دادند؛ اما وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

سخنگوی پلیس اسکاتلندیارد در این باره گفت: پس از گزارش این جنایت، مشخص شد مقتول الیزا نام دارد و آسیایی‌تبار است، با عزیمت ماموران به جاده فارست ـ محل مجروح شدن دختر جوان ـ پلیس 4 نفر را در ارتباط با این جنایت دستگیر کرد.

سخنگوی پلیس اضافه کرد: با توجه به ضربات متعدد چاقو بر بدن دانشجوی 18 ساله، هم‌اکنون فرضیه‌های مختلفی وجود دارد که احتمالا وی از سوی سارقان معتاد در این محل به قتل رسیده است، اما افراد دستگیر شده تاکنون هیچ اعترافی نکرده‌اند و تلاش در این زمینه ادامه دارد. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها