مردم نگران نباشند

20 هزارتن میوه درحال توزیع است

رییس سازمان بازرگانی استان تهران به مردم اطمینان داد: با توجه برنامه توزیع 20 هزار تن میوه در سطح استان که از ابتدای هفته جاری آغاز شده،هیچ کمبودی را شاهد نخواهند بود و پرتقال و سیب به اندازه ی کشش بازار توزیع می شود.
کد خبر: ۳۱۷۷۶۵
"عباس قبادی " روز پنج شنبه در گفت وگو با ایرنا این موضوع را نیز گفت که ترافیک های ایجاد شده در مسیرهای خروج مسافران نوروزی، ورود کامیون های حامل میوه را به داخل تهران با مشکل مواجه کرده که تا بعدازظهر امروز رفع می شود .

وی با بیان اینکه میوه به اندازه ی کافی برای توزیع وجود دارد ، خطاب به مردم گفت : مردم برای تامین میوه شب عید خود عجله نکنند و در دو روز آینده هر چند تعداد صندوق که بخواهند بوفور در شهر توزیع می شود .

یادآور می شود، براساس نرخ رسمی وزارت بازرگانی هر کیلو پرتقال وسیب بترتیب 750 و 800تومان در میادین میوه وتره بار به فروش می رسد و توزیع میوه در سراسر کشور تا روزهای پایانی فروردین ماه ادامه دارد.

قبادی گفت : مثال کامیون های حمل میوه از دماوند به سمت تهران به دلیل یک طرفه شدن برخی مسیر های خروج تهران توسط پلیس راه در ساعاتی متوقف شد که این موضوع نیز تخلیه بار در تهران را باتاخیر مواجه کرد .
رییس سازمان بازرگانی استان تهران با اشاره به اینکه تعطیلات امسال زودتر از سال های گذشته شروع شد ، گفت : این امر نیز بر حجم ترافیکی مسیر های اطراف تهران افزود .

رییس سازمان بازرگانی استان تهران با رد اظهار نظرهایی نظیر اینکه برخی میادین شهر حاضر به توزیع میوه نیستند، گفت : این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد زیرا چنین مسائلی از چشم بازرسان که هم اکنون در تمامی میادین شهر حضور دارند ، دور نمی ماند .

قبادی در پایان با بیان این جمله که "هیچ کم وکسری از بابت تامین میوه مردم استان تهران وجود ندارد"، گفت : در حالتی که یک سوم میوه کشور در تهران توزیع خواهد شد توجیهی برای هجوم مردم به میادین توزیع میوه و خرید کل نیاز عید وجود ندارد .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها