درپی‌دستگیری‌شبکه‌جنگ‌سایبری‌صورت‌گرفت

تقدیر 200 نماینده ازسپاه پاسداران

200 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل انهدام یکی ازاصلی‌ترین شبکه‌های سازمان یافته جنگ سایبری و دستگیری اعضای آن تقدیر کردند.
کد خبر: ۳۱۷۲۶۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، متن این نامه که در پایان نوبت شب جلسه علنی روز دوشنبه مجلس توسط ‌حسن غفوری فرد عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد، به این شرح است:

خبر مسرت بخش دستگیری و انهدام یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین باندها و شبکه‌های جاسوسی سازمان سیا در ایران که در فضای سایبری و اطلاعات مجازی فعالیت می‌کردند بار دیگر از افشای توطئه بزرگ علیه نظام مقدس اسلامی ایران پرده برداشت. حدود 30 نفر از عوامل جاسوسی آمریکا که در رده‌های گوناگون شبکه‌های سایبری کشور فعالیت می‌کردند توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی دستگیر شدند که اقاریر اولیه آنان حاکی از عمق توطئه و دشمنی با استفاده از عوامل خیانت کار داخلی برای ضربه زدن به مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

شبکه منهدم شده اقدام به تخلیه بانک‌های اطلاعاتی و نفوذ و خرابکاری در سایت‌های اینترنتی کشور و ایجاد بستر امن برای ایجاد ارتباط با رسانه‌های گسترده غرب برای کاربران داخلی و ایجاد آشوب و شایعه پراکنی بعد از انتخابات اقدام کرده است.

 ما نمایندگان و خادمان مردم در خانه ملت ضمن ارج نهادن به اقدامات پیچیده امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که توسط سپاه پاسداران صورت گرفته، مراتب تقدیر و تشکر و اعلام حمایت و پشتیبانی خود را از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افشای دشمنان انقلاب و صیانت از آرمان‌های امام امت، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و منویات مقام معظم‌رهبری اعلام می‌داریم.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها