به مناسبت فرار رسیدن عید انجام می‌شود

ترخیص خودروهای توقیفی از فردا

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به طرح های ویژه امنیتی در تهران بزرگ درخصوص روزهای پایانی سال از ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در مراکز انتظامی تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۷۳۱

به گزارش خبرنگار جام جم  سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز یکشنبه در یک نشست خبری با اشاره به طرح های ویژه نوروزی برای مقابله با سارقان گفت: پس از حضور اینجانب در تهران بزرگ طرح هایی در ارتباط با چهارشنبه آخر سال ، برخورد جدی با سارقان و فروشندگان مواد مخدر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و تاکید می کنم پاسخ به دغدغه ها و مطالبات مردم از اولویت های فعالیت نیروی انتظامی تهران بزرگ است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: درخواست ما از خانواده ها این است که مراقب فرزندان خود بوده و اجازه ندهند یک لحظه شادی کودکانه در ارتباط با استفاده از مواد محترقه  برای آنها مشکل ساز و دردسر آفرین باشد.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست اما اجازه نخواهد داد برخی به صرف سودجویی سلامت و امنیت مردم را با استفاده از مواد محترقه خطرناک به خطر اندازند که در این ارتباط در چند روز گذشته 23 تن انواع مواد محترقه خطرناک توقیف و در این ارتباط 80 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به پرسش خبرنگار جام جم درخصوص خودروهای توقیفی در مراجع انتظامی گفت:‌این خودروها از صبح فردا در مراجعی که از سوی پلیس توقیف شده اند با احراز مالکیت تحویل مالکان خواهد شد و من امیدوار هستم این حرکت پلیس موجب شود تا قانون مداری از سوی افرادی که به قوانین و مقررات توجهی ندارند سرلوحه آنها قرار گرفته و نسبت به رعایت مقررات توجه بیشتری داشته باشند.ضمن اینکه باید توجه داشت خودروهایی که از سوی مقام قضایی توقیف شده از سوی آنها تعیین تکلیف خواهد شد و خودروهایی ترخیص خواهند شد که از سوی پلیس توقیف شده باشند.

وی اضافه کرد: درخصوص ترافیک روزهای پایانی سال نیز  نیروهای پلیس به صورت گسترده در سطح شهر و معابر نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند نمود و من امیدوار هستم متولیان ترافیک در کلانشهر بزرگ تهران اقدامات و تمهیدات لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس تهران در ادامه بیان کرد: از سال آینده ورودی های طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد با جدیت تحت کنترل قرار گرفته و علاوه بر استفاده از دوربین هایی که در مبادی ورودی ها نصب شده است ماموران پلیس راهور نیز اقدامات قانونی خود را با متخلفان انجام خواهند داد.

مشارکت بسیج

فرمانده انتظامی تهر ان بزرگ با اشاره به مشارکت همه مردم در امنیت و ارتقای احساس امنیت در تهران بزرگ بیان کرد: در این ارتباط بسیج در تامین امنیت اعلام آمادگی کرده است و ما از این اعلام آمادگی استقبال کرده و تاکید می کنم نه تنها بسیج بلکه از تمام اقشار دعوت می کنم تا به فرزندان خود در نیروی انتظامی تهران بزرگ در این ارتباط کمک کنند زیرا امنیت مربوط به فرد و یا قشر خاصی از جامعه نیست بلکه همه مردم در ایجاد امنیت و مشارکت در آن بایستی نقش فعال ایفا کنند و ما اعلام آمادگی بسیج را به فال نیک گرفته و از آنها در ماموریت هایی که احساس نیاز شود استفاده خواهیم کرد.

دبیر سرویس حوادث - ناصر صبوری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها