جام‌جم: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یک دوره مسابقات تنیس روی میز در موسسه جام‌جم برگزار شد که طی آن تیم اندیشه (متشکل از علی شکوهی، مسعود فیاضی و احمد پاک‌سیرت) به مقام قهرمانی رسید. تیم مدیریت متشکل از سید اکبر یعقوبی، محمد شکراله‌زاده و مهیار محمود عربی دوم شد و تیم واحد عکاسی متشکل از مجید آزاد، حسین ابراهیمی و بهمن صادقی به مقام سوم رسید. در قسمت انفرادی نیز مهیار محمود عربی، علیرضا ساور و احمد پاک سیرت اول تا سوم شدند.
کد خبر: ۳۱۵۳۵۱

مسکو، میزبان جام‌جهانی کشتی آزاد شد

جام‌جم:مسوولان فدراسیون کشتی روسیه با ارسال نمابری به فدراسیون کشتی ایران اعلام کردند رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد در شهر مسکو برگزار خواهد شد.پیش از این قرار بود این رقابت‌ها به ترتیب در شهرهای ماخاچ‌کالا و خاساویورت جمهوری داغستان روسیه برگزار شود.تیم‌های کشتی ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ازبکستان، بلاروس، آمریکا و اکراین در این رقابت‌ها حضور دارند. تیم ایران با 12 کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت می‌کند.جام‌جهانی کشتی آزاد 15 و 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

جایزه یک میلیونی رستم‌پور در تنیس

جام‌جم: مسابقات تنیس جایزه بزرگ گرگان با قهرمانی صابر رستم‌پور و اهدای جایزه ویژه یک میلیون تومانی به این ورزشکار به پایان رسید. در دیدار نهایی این مسابقات، رستم‌پور با نتیجه 2 بر صفر (6 بر 4 و 6 بر 2) مقابل مهدی بابایی به برتری رسید و قهرمان شد. همچنین در بخش دوبل ترکیب بابایی - رستم پور به عنوان اول دست یافت. تیم اکبری و نورزاده هم دوم شد. مسابقات تنیس جایزه بزرگ گرگان با حضور 60 تنیسور از سراسر کشور و به مدت یک هفته برگزار شد.

برکناری سرپرست فدراسیون بولینگ

جام‌جم: سعید صمدی، سرپرست فدراسیون بولینگ و کیواسپرت که 3 آذرماه از سوی سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی به عنوان سرپرست فدراسیون بولینگ و کیواسپرت منصوب شده بود، روز گذشته با حکم جدید سعیدلو، از کار برکنار شد و جای خود را به هاشم اسکندری، مدیرکل سابق تربیت بدنی شهرداری تهران داد.پیش از این، صمدی نیز جانشین علی‌اکبر شعبانی‌فر، رئیس این فدراسیون شده بود. در حکم دیگری علی سعیدلو، مسعود سلیمانی را به عنوان سرپرست فدراسیون اسکواش منصوب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها