کوهکن به جام جم آنلاین خبر داد

توزیع دستگاه «ست تاپ باکس»بین نمایندگان

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از توزیع محدود گیرنده دیجیتالی شبکه‌های تلویزیونی «ست تاپ باکس» بین برخی از نمایندگان مجلس خبر داد.این دستگاه قدرت دریافت شبکه‌های استانی و همچنین برون مرزی را دارد.
کد خبر: ۳۱۴۶۴۰

محسن کوهکن نماینده لنجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با تقدیر و تشکر از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت:‌این دستگاه به درخواست برخی از نمایندگان استان های مختلف که در تهران اقامت دارند در اختیار آنها گذاشته شد چرا که این نماینده‌ها خواستار مشاهده شبکه های تلویزیونی استانی خود هستند.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدام صداوسیما در تولید این دستگاه خاطرنشان کرد:این دستگاه پس از طی مراحل آزمایش خود و طی مراحل ابتدایی با قیمت مناسب در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این سوال که آیا این دستگاه در اختیار همه نمایندگان قرار گرفته گفت: در حال حاضر این دستگاه به آن دسته از نمایندگانی که علاقه‌مند بودند تا از برنامه های تلویزیونی و رادیویی حوزه های انتخابیه و همچنین از استان های خود آگاهی یابند و در جریان اخبار و تحولات حوزه های انتخابیه خود باشند قرار داده شده است که این عده از نمایندگان با این اقدام صداوسیما می توانند از برنامه های تلویزیونی و رادیویی شبکه های مختلف صداوسیما در سراسر جمهوری اسلامی ایران بهره مند شود.

کوهکن گفت:در حال حاضر این دستگاه صرفا در تهران قابل بهره برداری است و در آینده در همه استانها نیز قابل بهره برداری خواهد بود.

وی تصریح کرد:این دستگاه به نمایندگان و همچنین به مردم این امکان را می‌دهد که به جای دستگاهها و تجهیزات ماهواره ای از دستگاه کوچکتر و آسانتر برای مشاهده شبکه های مختلف تلویزیونی ایران استفاده کنند.

دستگاه «ست تاپ باکس» قابلیت دریافت همه شبکه های صداوسیمای استانی،سراسری و برون مرزی را داراست.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها