قرمزها در حافظیه، پنجمین برد متوالی خود را جشن گرفتند

تداوم روزهای شیرین پرسپولیس با دایی

گروه ورزش: پرسپولیس که در زمان زلاتکو کرانچار، از 8 بازی خارج از خانه خود، تنها یکی را، آن هم با گل دقیقه 90 در همدان برده بود، حالا به تیمی مبدل شده که برایش بازی در تهران یا خارج از آن، تفاوت چندانی ندارد. این چیزی است که بخوبی در نتایج اخیر این تیم می‌توان مشاهده کرد؛ کسب 5 پیروزی متوالی در لیگ برتر و جام حذفی که 3 تای آنها در خارج از خانه بوده (قزوین، بوشهر و شیراز) و تنها 2 بازی در آزادی.
کد خبر: ۳۱۳۳۶۴

دایی که در تمام این هفته‌ها ادعا کرده تیمش روزبه‌روز بهتر می‌شود، پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش در شیراز با اشاره به این روند صعودی، نظرش را این‌گونه بیان کرد: امروز هم نشان دادیم که پرسپولیس تیم‌تر شده است. ما پس از بازی با شاهین بوشهر از همه لحاظ تغییر کردیم، چه به لحاظ روحی و روانی و چه به لحاظ فوتبالی.

در ادامه راه نیز، با تمام سعی و توان بازی خواهیم کرد تا بدون توجه به نتایج دیگر تیم‌ها، بازی‌های خودمان را با حداکثر امتیاز به پایان برسانیم. بزرگ‌ترین هدف ما حضور در جام باشگاه‌های آسیاست، هر چند از قهرمانی هم ناامید نیستیم.

قرمزها که پس از شکست سپاهان، فرصت مناسبی برای کم کردن فاصله خود با صدر جدول پیدا کرده بودند، برای رسیدن به این مهم، بازی در ورزشگاه حافظیه شیراز را توفانی آغاز کردند و مزد این برتری یک نیمه‌ای خود را نیز با 2 گل زیبایی که محسن خلیلی و تیاگو فراگا به ثمر رساندند، گرفتند. دایی با اشاره به روند بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود، اگرچه 2 نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه اول برتری با ما بود، اما در نیمه دوم با توجه به شرایط بازی، حریف به توپ‌های بلند روی آورد که ما مجبور شدیم عقب بنشینیم. روی همین توپ‌های بلند بود که مقاومت 3، 4 موقعیت مسلم گلزنی را هم به دست آورد که بجز صحنه گل، میثاق معمارزاده با واکنش‌های بین‌المللی خود تمام آنها را دفع کرد.

پرسپولیس به لطف پیروزی بر مقاومت سپاسی، 46 امتیازی شد و بار دیگر مکان سوم جدول را از رقیب سنتی خود، استقلال پس گرفت. قرمزها با این برتری فاصله خود با صدر جدول را نیز به 9 امتیاز کاهش دادند تا در ادامه لیگ با امیدواری بیشتری برای شکست حریفانشان به میدان بروند.

دیروز همچنین استیل‌آذین در انزلی میزبان خود، ملوان را شکست داد تا با 42 امتیاز، در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند. پیروزی با ارزش فولاد مقابل ابومسلم، شکست شاهین مقابل صبا در بوشهر و ناکامی دوباره استقلال اهواز که این بار با شکست مقابل پیکان رقم خورد، از نتایج جالب توجه بازی‌های هفته بیست و هفتم بود.

نتایج کامل بازی‌های دیروز در زیر آمده است:

مقاومت سپاسی یک - پرسپولیس 2/ گل: محسن خلیلی (22) و تیاگو فراگا (45) برای پرسپولیس و سید ایمان موسوی (93) برای مقاومت

ملوان یک - استیل‌آذین 3/ گل:‌ محمد غلامی (10 و 15) و حسین کعبی (46) برای استیل و محمد حیدری (14) برای ملوان

پیکان 3 - استقلال اهواز یک/ گل: محمود پوراسدالله (25)، سعید دقیقی (60) و علیرضا عباس‌فرد (79) برای پیکان و اسماعیل شریفات (27) برای استقلال

فولاد یک - ابومسلم صفر/ گل: سعید رمضانی (67)‌

شاهین بوشهر صفر - صبای قم یک/ گل: محسن بیاتی‌نیا (38)‌

سایپا یک - تراکتورسازی صفر/ گل: امین منوچهری (78)‌

راه‌آهن صفر ‌- پاس همدان صفر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها