با رد سوءقصد به معاون وزیر کشور یمن

جنبش الحوثی‌: به آتش‌بس پایبندیم

دفتر اطلاع‌رسانی جنبش الحوثی با رد خبر سوءقصد به جان معاون وزیر کشور یمن از سوی این جنبش اعلام کرد که همچنان به آتش‌بس پایبند است.
کد خبر: ۳۱۱۹۵۱

به گزارش فارس ، یک منبع آگاه در دفتر اطلاع‌رسانی «عبدالملک الحوثی» رهبر مبارزان حوثی با تاکید بر پایبندی حوثی‌ها به آتش‌بس و تلاش برای اجرای بندهای ششگانه طرح پیشنهادی «صنعا» اعلام کرد که تاکنون چندین مورد نقض آتش‌بس در برخی از جبهه‌ها در صعده ثبت شده است اما حوثی‌ها این امر را طبیعی می‌دانند و ترجیح می‌دهند که درباره جزئیات آن سخنی به میان نیاورند تا زمینه برای تحقق صلح فراهم شود.

این منبع آگاه اعلام کرد که در راستای تحقق صلح چندین کمیته میدانی و میانجی‌گر تشکیل خواهد شد و عبدالملک الحوثی برای ارائه چندین طرح ابتکاری فوری پس از تثبیت آتش بس برای اثبات حسن‌نیت خود اعلام آمادگی کرده است.

وی با تکذیب نقض آتش‌بس از سوی حوثی‌ها و سوء قصد به جان معاون وزیر کشور یمن گفت: این خبر درست نیست و تاجران جنگ تلاش دارند تا با انتشار چنین اخباری مانع تثبیت آتش‌بس در یمن و در نتیجه تحقق صلح شوند.

این در حالی است روزنامه مصری «الاهرام» و روزنامه سعودی «الوطن» حوثی‌ها را به نقض آتش‌بس متهم کردند و مدعی شدند که این جنبش سرتیپ «محمد عبدالله القوسی» فرمانده عملیات نظامی یمن و معاون اول وزارت کشور در استان صعده را هدف قرار داده‌ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها