جام‌جم: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا حقیقی و شیث رضایی، دروازه‌بان و مدافع پرسپولیس را به دلیل برخورد زننده، رفتار غیرورزشی، درگیری و فحاشی به یکدیگر به ترتیب به 3 و یک جلسه محرومیت از همراهی پرسپولیس و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این کمیته همچنین از کریم باقری به دلیل حسن رفتار و ایجاد آرامش در جریان شهرآورد 68 تقدیر کرد و او را با 2 فیش حج عمره جهت خود و همسرش مورد تشویق قرار داد.
کد خبر: ۳۱۱۲۰۲

احمدزاده، سرمربی استقلال اهواز شد

جام‌جم: پس از استعفای مجید باقری‌نیا از سمت سرمربیگری تیم فوتبال استقلال اهواز و عدم‌پذیرش این سمت توسط خداداد عزیزی، مسوولان باشگاه استقلال اهواز در نهایت با محمد احمدزاده، مربی سابق ملوان، برای هدایت این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر به توافق رسیدند.

دومین گل عنایتی

جام‌جم: رضا عنایتی که در یک نیم‌فصل تمام، تنها 3 بار برای استقلال گلزنی کرده بود، در دومین بازی‌اش با پیراهن الامارات برای دومین بار پیاپی موفق به گلزنی شد. عنایتی گل سوم تیمش را در پیروزی 4 بر یک مقابل النصر به ثمر رساند.

ورزشگاه مس تایید شد

جام‌جم: کنفدراسیون فوتبال آسیا با میزبانی دیدارهای مس کرمان در مسابقات لیگ قهرمانان در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر موافقت کرد. پیش از این از باشگاه مس خواسته شده بود که برای رساندن وضعیت ورزشگاه شهید باهنر به حداقل‌های لازم در مقررات مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اقدام کند.

صادقی؛ محروم تا اطلاع ثانوی

جام‌جم: با نظر کادر فنی استقلال، امیرحسین صادقی تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات آبی‌پوشان محروم شد. صادقی که ساعتی پیش از آغاز دربی 68 به دلیل قرار نگرفتن در ترکیب استقلال، ناراحتی خود را اعلام کرده بود، پس از محرومیت از حضور در تمرینات تیمش، به فارس گفت: تابع باشگاهم، اما نمی‌دانم چرا کنار گذاشته‌ شده‌ام!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها