حق با شماست

خوشه‌بندی‌ها را اصلا‌ح کنید

عبدالحسین مختاری از بندر امام: این شهرستان با داشتن بیش از 700 هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان است، از اداره بهداشت استان خوزستان درخواست توجه به این موضوع را دارم.
کد خبر: ۳۱۰۷۸۶

محسن فراهانی: تا چندی پیش، تعرفه صندوق‌های شخصی اداره پست 3600 تومان بوده که اکنون این تعرفه تا 40 برابر به مبلغ 120 هزار تومان رسیده است، علت این همه افزایش و سیر صعودی چیست؟

کمالی: معوقات سال 79 و نیمه دوم سال 86 پس از گذشت سال‌ها هنوز به بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت نشده است.

یک هموطن از تهران: از کارمندان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات هستم که پس از گذشت 4 سال هنوز قرارداد ساعتی دارم و تا این لحظه هیچ تصمیمی برای بستن قرارداد با این تعداد از کارمندان گرفته نشده است، از مدیریت دانشگاه آزاد درخواست رسیدگی دارم.

احمدی از آبادان: حق الزحمه کلاس‌های جبرانی تابستان معلمان شهرستان آبادان هنوز پرداخت نشده است.

تقی پور از مشهد: با حقوق 240 هزار تومانی در خوشه 2 خانوار قرار گرفته‌ام،‌ از مسوولان درخواست رسیدگی دارم.

میرزاعلی از تهران : آسفالت خیابان‌های فرحزاد بسیار نامناسب است، ولی گویی شهرداری منطقه 2 خیال ترمیم این خیابان‌ها را ندارد.

یک شهروند: درخصوص طرح مسکن مهر همچنان به متقاضیان هیچ گونه ابلاغی نشده است و اعضای این تعاونی مسکن در بلاتکلیفی و سر در گمی به سر می‌برند.

جمیل سندانی از کرج: مدتی پیش، مجسمه زیبای الغدیر در میدان الغدیر واقع در ورودی مهر شهر کرج از سوی شهرداری تخریب شد، ولی از نصب مجسمه جدید خبری نشده است.

اینانلو: 3 ماه پیش از سوی نماینده کارگری نامه‌ای را برای دریافت وام به بانک تجارت ارائه کردم، ولی پس از گذشت این مدت، هنوز خبری از وام نشده است.

 در پی درج پیام مورخ 27 آبان با عنوان «مدتی است متکدیان غیر ایرانی شهر ساوه را اشباع کرده‌اند» روابط عمومی ناجا با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام داشته از ابتدای سال تاکنون تعداد زیادی متکدی خارجی از سطح شهرستان ساوه جمع آوری و با هماهنگی مقامات مسوول از کشور طرد شده‌اند.

 همچنین این روابط عمومی در پاسخ به پیام مورخ 14آبان درباره مشکلات خیابان یکطرفه و اماکن پارک ممنوع در بروجرد لرستان اعلام کرد: فرماندهی انتظامی لرستان اعلام کرده موضوع قید شده در برخی خیابان‌ها به نوعی صحت داشته و عده‌ای موتورسوار متخلف با استفاده از فرصت‌ها اقدام به تردد عبور ممنوع می‌کنند، لذا این موضوع از طریق پلیس راهور پیگیری شده و تاکنون با 4449 مورد تخلف توقف و عبور ممنوع، برخورد صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها