دیدار پدر و دختر پس از 27 سال جدایی

گروه حوادث: دختر جوانی که 27 سال قبل به خانواده‌ای در اصفهان سپرده شده بود، پس از سال‌ها دوری از خانواده‌اش، با پدرش ملاقات کرد. به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش دختر 27 ساله‌ای به نام رضوان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان اصفهان، از مددکاران این مرکز برای یافتن والدین واقعی خود تقاضای کمک کرد.
کد خبر: ۳۱۰۵۶۶

دختر جوان به یکی از مددکاران گفت: با زن و مردی که سال‌ها گمان می‌بردم والدینم هستند، زندگی می‌کردم و حاضر به جدایی از آنها نبودم تا این‌که مرد خانواده بیمار شد و قبل از مرگش، راز زندگی‌ام را فاش کرد و متوجه شدم آنها والدین واقعی من نبوده‌اند و 27 سال قبل، مرا از شیرخوارگاهی در اصفهان تحویل گرفته و به خانه خود آورده‌اند. وی ادامه داد: هر چند باور این راز مشکل بود، اما حالا می‌خواهم والدین واقعی‌ام را پیدا کنم. زن مددکار پس از شنیدن گفته‌های رضوان، به او قول داد در یافتن والدینش، او را کمک کند. به این ترتیب، جستجوهایش را آغاز کرد، تا این‌که چند روز قبل متوجه شد پدر رضوان زنده است و در شهر سفیددشت چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند، بنابراین همراه رضوان به دیدن پدر او رفت.

آن روز، رضوان پشت در آن خانه ایستاد تا وقتی که مردی میانسال که گرد پیری روی موهایش نشسته بود، در را باز کرد، او به محض دیدن دختر جوان، مات و مبهوت مانده بود. پدر و دختر که به هم خیره شده بودند، فقط گریه می‌کردند. گریه آنها پایانی بر فراق 27 ساله بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها