عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس بزودی آغاز می شود،گفت:اواسط اسفند بودجه در صحن مجلس خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۰۱۲۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیسیون تلفیق مجلس از 27 بهمن برای بررسی لایحه بودجه رسماً کار خود را آغاز خواهد کرد،گفت:لایحه بودجه سال آینده از 12 اسفند در صحن مجلس خواهد بود.

وی افزود:نمایندگان تا شنبه هفته آینده مهلت دارند پیشنهادات خود را در خصوص لایحه بودجه به کمیسیون های تخصصی ارائه کنند و این کمیسیون ها نیز تا پایان هفته آینده برای بررسی لایحه بودجه فرصت دارند.

دهقان افزود: کمیسیون تلفیق مجلس دو هفته فرصت دارد تا لایحه بودجه سال آینده را بررسی کند البته هیئت رئیسه مجلس می‌تواند دو هفته هم مهلت کمیسیون تلفیق را تمدید کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به سوالی درخصوص بررسی لایحه بودجه سال آینده بر مبنای برنامه چهارم توسعه گفت:‌جمعی از نمایندگان طرح دو فوریتی برای تمدید یکساله اجرای قانون برنامه چهارم توسعه تهیه کردند و قرار شد تا کمیسیون تلفیق مجلس این موضوع را بررسی کند که آیا می‌توان بخشی از احکام برنامه چهارم توسعه را استخراج و تمدید کرد و یا اینکه کلیات برنامه چهارم توسعه باید تمدید شود.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها