از دور از نزدیک

پروین و عابدزاده آواز می‌خوانند

خبرآنلاین: پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره سه‌شنبه به صورت رسمی ضبط صدای پیشکسوتان پرسپولیس برای ترانه «آهنگ سرخ» اثر داریوش خواجه‌نوری کلید خورد. اولین نفر همایون بهزادی بود که مثل همیشه شیک‌پوش و خوش‌قول آمد.
کد خبر: ۳۰۹۵۱۲

سپس حسین کلانی به استودیو رسید. البته این دو پیشکسوت ترجیح دادند تنها در ویدیویی تصویری باشند و به همین خاطر ترانه را نخواندند، اما حمید درخشان، مرتضی کرمانی‌مقدم، فرشاد پیوس، مجتبی محرمی و ادموند بزیک پشت میکروفن رفتند و خواندند.

بخش جذاب کار وقتی بود که مهمانان شروع به خواندن ترانه کردند.

اولین نفر مرتضی کرمانی‌مقدم بود که بخش مربوط به خود را خواند، سپس صدای پیوس، درخشان، محرمی و ادموند بزیک ضبط شد.

نکته بسیار جالب این‌که این پیشکسوتان با کمترین درصد اشتباه، متن خود را با دقت، حرارت و تمرکز خواندند. در این کار مجتبی محرمی که مدتی بود از اهالی فوتبال فاصله گرفته بود، به همراه ادموند بزیک همخوانی داشت.

البته این پایان کار داریوش خواجه‌نوری و ترانه «آهنگ سرخ» نیست زیرا او طی هفته آینده، مهمانان دیگری نیز خواهد داشت که نامشان می‌تواند برای علاقه‌مندان فوتبال و موسیقی جذاب باشد؛ علی پروین، احمدرضا عابدزاده، مهرداد میناوند، بهروز رهبری‌فرد، علی انصاریان و محسن عاشوری.

این افراد گروه دوم را تشکیل خواهند داد که به خواجه‌نوری، خواننده مطرح پاپ کشورمان قول داده‌اند، همین روزها به استودیو بیایند و هم بخوانند و هم در کلیپ پرسپولیس باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها