المپیک زمستانی 2010 ونکوور

اسکی‌بازان ایران فردا مشخص‌می‌شود

اسامی اسکی‌بازان تیم ملی اسکی ایران جهت اعزام به المپیک زمستانی 2010 فردا از سوی فدراسیون اسکی ایران اعلام می‌شود.
کد خبر: ۳۰۸۳۷۲

به گزارش فارس ، در فاصله 18 روز مانده به مسابقات المپیک زمستانی 2010 ونکوور کانادا، فردا اسامی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها با اعلام آخرین رده‌بندی‌شان از سوی فدراسیون جهانی از سوی فدراسیون اسکی ایران مشخص و معرفی خواهند شد.

تیم ملی اسکی ایران قرار است با حضور 4 اسکی‌باز (2 سهمیه آلپاین ، یک سهمیه صحرانوردی و یک سهمیه آلپاین زنان) در رقابت‌های المپیک زمستانی 2010 ونکوور حضور پیدا خواهد کرد.

پس از برگزاری مرحله نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران و قهرمانی پوریا ساوه‌شمشکی در هر 4 مرحله، شانس این اسکی‌باز برای حضور در المپیک زمستانی نسبت به سایر اسکی‌بازان ایرانی بیشتر شد.

این رقابت‌ها برای معرفی نفرات برتر اعزامی به المپیک زمستانی 2010 ونکوور برگزار شد. نکته امیدوار کننده در این مسابقات را می‌توان به فاصله زمانی قابل توجه بین پوریا ساوه‌شمشکی با سایر رقبای اروپایی‌اش اشاره کرد.

عیسی ساوه شمشکی در آستانه این رقابت‌ها هدف‌گذاری فدراسیون برای مسابقات المپیک زمستانی 2010 ونکوور کانادا را کسب رتبه‌ای به مراتب بهتر از سال 2006 تورین ایتالیا اعلام کرده و اظهار داشت: ما در المپیک زمستانی سال گذشته در بخش انفرادی بین 40 اسکی باز قرار گرفتیم، اما امسال قصد داریم در بازی‌های المپیک زمستانی 2010 بین 30 اسکی‌باز برتر جا داشته باشیم.

در حال حاضر نفرات تیم ملی زیر نظر ایوان ، مربی بلغارستانی در پیست اسکی شمشک مشغول تمرین هستند.
المپیک زمستانی 2010 ونکوور کانادا از 23 بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها