با وجود کشته شدن 3 نفر دیگر

توگو در جام ملت‌های آفریقا شرکت می‌کند

گروه ورزش: آمار کشته‌های حمله‌ مسلحانه شورشیان به اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال توگو به 4 نفر رسید؛ با وجود این دولت توگو از اعضای تیم ملی این کشور خواست جام ملت‌های آفریقا را تحریم نکنند. اوبیلاله دروازه‌بان ذخیره توگو، استانیسلاس اوکلو مدیر روابط عمومی و آماله‌ته آبالو کمک مربی تیم، کسانی بودند که روز گذشته جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۳۰۶۱۰۸

به دنبال این اتفاق، وزیر کشور توگو اعلام کرد مقامات دولتی این کشور تصمیم به بازگرداندن تیم گرفته‌اند، با این حال مسوولان تیم ملی فوتبال توگو اعلام کردند به‌رغم حمله مرگباری که به تیم آنها شده و با وجود خواست دولت توگو مبنی بر بازگشت تیم، تصمیم به حضور در پیکارهای جام ملت‌های آفریقا را دارند.

از طرفی شهر کابیندا هم با وجود حمله تروریستی به اتوبوس بازیکنان تیم ملی فوتبال توگو، میزبان مسابقات جام ملت‌‌های آفریقا باقی‌ می‌ماند. در این شهر یک گروه نظامی برای به‌دست آوردن استقلال خود از دولت آنگولا مبارزه می‌کند.

امروز و در دومین روز جام ملت‌های فوتبال آفریقا، الجزایر با مالاوی دیدار می‌کند. در گروه 2 نیز ساحل‌عاج با دیدیه دروگبا به مصاف بورکینافاسو می‌رود و سپس توگو به مصاف غنایی می‌رود که مایکل اسین را در اختیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها