نمایش خانگی

میزری

فیلم «میزری» را «رابسا رانیر» در سال 1990 کارگردانی کرده است. این فیلم بتازگی به مدیریت چنگیز جلیلوند به فارسی دوبله شده و به شبکه نمایش خانگی راه یافته است. در این فیلم جیمز کان، کتی بیس، ریچارد فارنرورث و‌‌... ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم چنگیز جلیلوند، زهره شکوفنده، ناصر احمدی و ... به جای بازیگران گویندگی کرده‌اند.
کد خبر: ۳۰۴۱۸۸

در خلاصه این فیلم آمده است: آنی ویکینز (کتی بیتس) زن روان بیماری، پل شلدون (جیمز کان) داستان‌نویس مورد علاقه خود را پس از یک سانحه تصادف به‌طور اتفاقی می‌رباید. آنی از انجام هر‌شکنجه رویگردان نیست تا پل را وادار کند قهرمان داستان مورد علاقه‌اش شخصیتی دوست‌داشتنی به تصویر کشیده شود، اما پل تمام تلاش خود را می‌کند تا از دست آنی نجات یابد. سرانجام پس از کشتن آنی، او موفق به فرار می‌شود.

وکیل‌مدافع شیطان

فیلم «وکیل‌مدافع شیطان» محصول سال 1997 آمریکاست که تیلور هکفورد آن را با حضور بازیگرانی مانند کیانو ریوز، آل‌پاچینو، کارلایزترون و جفری جونز کارگردانی کرده است.

فیلم وکیل‌مدافع شیطان به مدیریت امیرهوشنگ قطعه‌ای به فارسی دوبله شده است و گویندگانی مانند سعید مظفری، خسرو خسروشاهی و نگین‌کیانفر در دوبله آن حضور داشته‌اند.

خلاصه داستان: کوین لوماکس (کیانو ریوز) وکیل‌مدافع جوان بسیار جاه‌طلب و موفق شهر کوچکی در فلوریدا به ناگهان از طرف جان میلتون (آل‌پاچینو) صاحب موسسه حقوقی عظیمی جهت کار به نیویورک دعوت می‌شود. کوین به نیویورک می‌رود و با میلتون همکاری می‌کند. بتدریج پاکی و خوش‌طینتی کوین همگام با سیاست‌های میلتون به ریا و دروغ تغییر هویت می‌دهد. سرانجام کوین پی می‌برد که میلتون شیطانی است در قالب انسان که قصد گمراهی او را دارد. کوین که به طبیعت پاک خود بازمی‌گردد با گلوله خود را می‌کشد تا اسیر مقاصد شیطانی میلتون نگردد. به ناگهان کوین خود را زنده در دادگاهی که در ابتدای فیلم درگیر آن بود می‌بیند. به‌‌دادگاه بازمی‌گردد و موکل خود را که مردی بدسرشت است محکوم می‌کند. اما هنگام بازگشت به منزل باز هم در برابر وسوسه‌های شیطان قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها