در آستانه جشنواره فیلم فجر

سینمای جوان با 8 فیلم به جشنواره می‌آید

هشت فیلم کوتاه ، مستند و پویانمایی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران به بخش‌های مسابقه بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافتند.
کد خبر: ۳۰۴۰۹۷

به گزارش مهر، سه فیلم پویانمایی، چهار فیلم داستانی کوتاه و یک مستند کوتاه از آثار تولید شده در انجمن سینمای جوانان در بخش‌های مستند و مسابقه فیلم‌های کوتاه داستانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده می‌روند.

فیلم مستند «مرد و دبه» به کارگردانی کیوان کریمی و فیلم‌های داستانی «وقتی همه چیز تمام می‌شود» به کارگردانی شهرام میراب اقدم ، «آگهی‌های خط خورده» به کارگردانی الهام آقالری، «دایو» به کارگردانی امید وفایی و «یک جرعه عاطفه» به کارگردانی یزدان کیانی و همچنین فیلم‌های کوتاه پویانمایی «آب نبات چوبی» به کارگردانی اکبر تراب‌پور ، «دیو من» علیرضا میراسدالله و «ده فرمان» به کارگردانی مرضیه خدیوی در جشنواره نمایش داده می‌شود.

آثار تولید شده در دفاتر شهرکرد ، تهران ، همدان و ملایر و همچنین ستاد مرکزی انجمن سینمای جوان هستند که بخش‌های کوتاه داستانی ، مستند و پویانمایی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رقابت خواهند داشت. در بخش کوتاه داستانی بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر 19 عنوان با هم رقابت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها