چهره‌ها و حادثه‌ها

پریدم هوا، رباط پایم پاره شد

میثاق معمارزاده دروازه بان فوتبال کشورمان، 19 دی 1361 در تهران متولد شد. او بعد از درخشش در باشگاه سایپا و قرار گرفتن در لیست تیم ملی مورد توجه مسوولان باشگاه پیروزی قرارگرفت و بعد از رفتن حسن رودباریان از این تیم به عنوان دروازه‌بان اول به این تیم پیوست. اما با بدشانسی مواجه شد و در بازی دوم این تیم با پاس همدان رباط صلیبی‌اش پاره شد و از لیست باشگاه کنار گذاشته شد. بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت در بازی‌های آخر این تیم در جام باشگاه‌های آسیا در ترکیب اصلی قرارگرفت. هم‌اکنون نیز به عنوان دروازه‌بان اول تیم پیروزی در ترکیب این تیم قرار دارد.
کد خبر: ۲۹۹۴۳۷

معمارزاده مثل بازیکنان دیگر پرسپولیس، سرش شلوغ است و موبایلش مدام زنگ می‌خورد. یکی از آن پشت‌خطی‌های سمج ما هستیم تا این‌که وی می‌گوید: «بدترین حادثه زندگی‌ام مربوط می‌شود به فوتبال. پارسال که آمدم پرسپولیس ، بازی با پاس همدان مصدوم شدم. پریده بودم هوا و عمران‌زاده به من تنه زد. وقت فرود آمدن پای چپم پیچید و رباط صلیبی‌ام پاره شد.»

تا به حال از این بلاها سر کسی آورده‌اید؟

اصلا. اتفاقا مربی‌های دروازه‌بانی اصرار دارند شیرجه‌های بلند بزنم اما من حواسم هست که باعث مصدومیت کسی نشوم.

شیرین‌ترین خاطره‌تان چه بوده؟

شیرین‌ترین خاطره‌ام هم باز مربوط به فوتبال می‌شود. قهرمانی با سایپا خیلی شیرین بود. سایپا تیمی بود که تماشاچی نداشت، اما بچه‌های خوب و مربی بزرگ و جسوری مثل آقای دایی داشت. از این‌که مزد زحماتمان را گرفتیم و پیروز شدیم خیلی راضی بودم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها