فیلم سودربرگ درجشنواره ‌اسلم دنس

مستند " و همه چیز درست می‌شود" ساخته استیون سودربرگ فیلمساز نامدار آمریکایی نخستین بار اوایل سال آینده در جشنواره اسلم دنس به نمایش درخواهد آمد.
کد خبر: ۲۹۹۳۱۴

هالیوود ریپورتر اعلام کرد: این مستند بلند نگاهی ویژه به زندگی و آثار اسپالدینگ گری نویسنده و بازیگر فقید تئاتر آمریکا دارد. سودر برگ همچنین در نشست فیلمسازان جشنواره اسلم دنس نیز شرکت کرده و درباره شیوه‌های نوین داستان‌پردازی در سینما و توزیع فیلم سخنرانی خواهد کرد. فیلمسازان جوان و با تجربه از سراسر جهان در این نشست آموزشی حضور خواهند یافت.

علاوه بر اینها سودر برگ که سال‌ها است با جشنواره اسلم دنس همکاری داشته و اغلب آثار خود را در این جشنواره به نمایش در آورده تهیه‌کنندگی چند فیلم از کارگردانان جوان حاضر در این دوره از جشنواره را بر عهده دارد. او پیش‌تر فیلم "مسافران روز" ساخته گرگ موتولا که برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره اسلم دنس در سال 1996 شد را بر عهده داشته است.

پیتر باکستر از مدیران جشنواره اسلم دنس، استیون سودربرگ را روح جشنواره اسلم دنس خواند و گفت: امسال سودربرگ خود را بیش از پیش با جشنواره ما درگیر ساخته و می‌کوشد با حمایت از استعدادهای جوان سینمای مستقل، سهم خود را در اعتلای سینمای مستقل ادا کند. جشنواره اسلم دنس از 21 تا 28 ژانویه همزمان با جشنواره مشهور ساندنس برگزار خواهد شد.

استیون سودربرگ فیلمساز بزرگ آمریکایی و خالق آثار برجسته‌ای چون " قاچاق" ، سه گانه "اوشن"، "ارین براکوویچ "، "خبرچین!" و دو گانه "چه" هفته گذشته اعلام کرد در 46 سالگی به بازنشستگی می‌اندیشد.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها