تقدیر نمایندگان روحانی از ضرغامی

رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته این مجمع با عزت الله ضرغامی از تقدیر نمایندگان از رئیس رسانه ملی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۸۰۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین محمد تقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که آقای ضرغامی روز گذشته با دعوت مجمع روحانیون مجلس در جلسه این مجمع حضور یافت گفت:در این جلسه نمایندگان از صدا و سیما به خاطر اقدامات و کارهای مثبت در این سازمان تقدیر کردند و تاکید داشتند که در دوره آقای ضرغامی بیشترین کارها انجام شده و به فرهنگ انقلاب اسلامی و همچنین دین اسلام و کارهای فرهنگی توجه ویژه‌ای شده است.

رهبر گفت:نمایندگان با اشاره به حکمی که رهبر معظم انقلاب به ضرغامی دادند؛ تاکید داشتند که معظم له از آقای ضرغامی تقدیر کردند اما برخی مسائل و مشکلات باید رفع شود.

رئیس مجمع نمایندگان روحانی مجلس رعایت حدود و ثغور اسلامی توجه به ارتباطات زن و مرد به گونه‌ای که بد آموزی نداشته بلاشد، رعایت حریم عفاف و حجاب، استفاده از کلمات و گفتگوهای مناسب، توجه به تحکیم پایه‌های خانواده و بزرگ نکردن اختلافات خانوادگی، توجه ویژه به مسائل و شعائر دینی و توجه به آیین مذهبی همچون جشن‌ها و عزاداری‌ها به خصوص مکتب عاشورا، ترویج بینش اسلامی و فرهنگ شیعه و جلوگیری از شیعه هراسی و اسلام ستیزی را از جمله دیگر خواسته‌های نمایندگان از مهندس ضرغامی ذکر کرد.

رهبر همچنین افزود:نمایندگان مجلس در خصوص مسائل پس از انتخابات و اتفاقات پس از آن نکاتی را مطرخ کردند و تاکید داشتند که عملکرد رسانه ملی در زمینه اطلاع رسانی به خصوص برای ایرانیان خارج از کشور باید تقویت شود و مسائل به صورت شفاف برای مردم بیان شود.

وی اضافه کرد: آقای ضرغامی نیز در این دیدار جلسه را بسیار خوب و مثبت توصیف کرد و اظهار داشت که سفارش مقام معظم رهبری به اینجانب این بود که معارف اسلامی را هر چه بهتر با ساخت سریال‌هایی همچون یوسف پیامبر ارائه کنیم و آقای ضرغامی تاکیدی داشت سیاست آینده صدا و سیما ضمن بیان مشکلات جامعه توجه به ارزشهای اسلامی اعتقادی و فرهنگی است.

رهبر افزود:همچنین تاکید شد که در آینده نمایندگان روحانی مجلس با حضور در صدا و سیما با آقای ضرغامی نشستی داشته باشند.

در این جلسه نمایندگان تاکید کردند گوش عده‌ای در جامعه به سمت رسانه‌های بیگانه است که باید برای این مسئله فکری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها