حق با شماست

دستمزد پزشک، جدا، سهم بیمارستان، جدا

طاهری از تهران: همسرم به طور ناگهانی دچار درد زایمان شد و من بناچار وی را به نزدیک‌ترین بیمارستان که بیمارستان ... در نازی‌آباد بود، رساندم که طبق قانون تامین اجتماعی می‌بایست 100 هزار تومان برای وضع حمل وی به حساب بیمارستان واریز می‌کردم، اما پزشک پس از معاینه وی علاوه بر مبلغ واریزی، مبلغ 500 هزار تومان از من وجه طلب کرد که به صورت دستی به ایشان پرداخت کنم، وقتی دلیل آن را پرسیدم، ایشان گفتند برای دستمزد است. چرا وزارت بهداشت یا هر مسوول دیگری با عدم نظارت بر بیمارستان‌های دولتی، باعث می‌شود این‌گونه پزشکان به ناحق از بیمار وجه دریافت کنند؟
کد خبر: ۲۹۸۴۹۳

حسنی از سنندج: چند ماهی است حق‌الزحمه نیروهای خدماتی (سرایدار) مدارس قطع شده است، هر بار که مشکلاتمان را با مسوولان استان در میان می‌گذاریم، می‌گویند با وزارتخانه در این ارتباط در حال مکاتبه هستیم، ولی تاکنون پاسخ شفافی دریافت نکرده‌ایم.

خان میرزایی: شهرک صدف واقع در فاز 3 شهر جدید اندیشه، هیچ‌گونه امکانات شهروندی ندارد.

یک معلم از آذربایجان غربی: اداره آموزش و پرورش استان ما هنوز حق‌الزحمه امتحانات خرداد را به معلمان پرداخت نکرده است.

حق شعار از امیدیه خوزستان: اخیرا شرکت مخابرات به دلیل تغییر سیستم، اقدام به سوزاندن سیمکارت‌ها می‌کند و این در حالی است که مشترک از این موضوع اطلاعی ندارد.

یک بازنشسته: با تشکر از اجرای نظام هماهنگ حقوق، از مسوولان درخواست دارم مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش را ‌ که مدت یک سال می‌شود پرداخت کنند.

یک شهروند از تهران: چرا شهرداری با مغازه‌دارانی که در پیاده‌رو سد معبر می‌کنند، برخورد نمی‌کند؟

طاهری از بهشهر: سال گذشته پس از 10 سال تحصیل، هنگام فارغ‌التحصیلی، مسوولان پیام نور گفتند من شهریه ترم 4 را پرداخت نکرده‌ام؛ در حالی که اگر این چنین بود از ادامه تحصیل باز می‌ماندم. از وزارت علوم در خواست دارم به این مشکل که درخصوص فارغ‌التحصیلان دیگر نیز صدق می‌کند، رسیدگی کند.

یک شهروند از اراک: روستای داین از بخش مرزه گران استان مرکزی از داشتن آب لوله‌کشی، حمام و راه آسفالته محروم است.

خادمی از ایذه: دبیر حق‌التدریس هستم و از اسفند سال گذشته تا الان حقوقی دریافت نکرده‌ام، چرا اداره آموزش و پرورش درخصوص پرداخت حق و حقوق معلمان حق‌التدریس این‌ قدر بی‌مسوولیت است؟

یک شهروند از تبریز: سازمان بهزیستی ماهانه به معلولان مبلغ 37 هزار تومان به عنوان مستمری پرداخت می‌کند، ولی آیا می‌توان با این مبلغ گذران زندگی کرد؟

اسدالله حریرزاده از همدان: کارمند رسمی اداره آبفای همدان هستم و 28 سال سابقه کار دارم. اداره حقوق شهریور ماه مرا بدون هیچ دلیلی قطع کرده است و هر نوع مدرک کتبی برای کارکرد شهریورم ارائه می‌کنم، اداره نمی‌پذیرد. از اداره کار درخواست رسیدگی به مشکلم را دارم.

بیرنگ از تهران: مدتی است خودروهایی که شب‌ها در کوچه فلسطین خیابان عمار دزاشیب پارک می‌کنند، مورد حمله اراذل و اوباش قرار می‌گیرند و صاحبان این خودروها صبح با شیشه‌های شکسته خودروی خود مواجه می‌شوند. از نیروی انتظامی درخواست دارم با اعزام پلیس محله به این منطقه، حافظ مال و اموال آنها باشد.

امضا محفوظ از بوشهر: سرپرست مدرسه شبانه روزی در روستای درازی شهرستان خورموج بوشهر بودم و با داشتن 21 سال سابقه کار، به دلیل گوشزدهایم به مدیر مدرسه برای هر چه بهتر کردن وضعیت تغذیه و رفتار نامناسب نگهبان مدرسه، از کار برکنار شده‌ام و وقتی موضوع را با اداره آموزش و پرورش منطقه در میان می‌گذارم، آنها اظهار می‌کنند می‌توانم به عنوان انباردار در آموزش و پرورش خدمت کنم. حال سوالم این است که آیا پس از این همه سال باید انباردار شوم؟

گودرزی از شوش دانیال: با این که منازل تعاونی مسکن ساکنان هفت تپه و فرهنگیان شوش دانیال آماده تحویل است ولی به دلیل نداشتن آب شرب و برق، این خانواده‌ها توان زندگی در آنجا را ندارند.

مطهری از تهران: از دانشگاه پیام نور درخواست شفاف‌سازی زمان آزمون فراگیر را دارم چرا که اطلاعات ضد و نقیضی در این باره شنیده می‌شود.

برزآبادی از اراک: شهرستان مهاجران استان اراک، فاقد درمانگاه‌های تامین اجتماعی است. از مسوولان ذی‌صلاح درخواست رسیدگی دارم.

نرگس رحیمی از کرج: در حصارک کرج، رفتگران شهرداری همزمان با رفتن دانش‌آموزان به مدرسه، مشغول جاروی خیابان‌های پر از خاک و غبار هستند و غبار زیادی را وارد حلق دانش‌آموزان می‌کنند. از شهرداری این منطقه درخواست دارم با تدبیری نو فکری به حال این معضل کند.

حافظی از تبریز: بسیاری از کارمندان دولت که مشمول خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند از این که به استناد ماده 106 قانون مدیریت خدمات کشوری از اضافه کاری، 7 درصد حق بیمه کسر نمی‌شود ناراضی هستند. از مسوولانی که این قانون را تصویب کرده‌اند، خواهشمند است نسبت به اصلاح این قانون اقدام کنند.

حسینی: جای تعجب دارد که شرکت بازرسی کالای تجاری از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان به کیفیت قند و شکر، روغن و میوه توجه می‌کند ولی به کیفیت شیر و گوشت که درجه فسادپذیری بالایی دارند توجهی ندارد یا لااقل نسبت به این موضوع سهل‌انگار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها