در جاده های کشور استفاده می‌شود

4800 دوربین کنترل سرعت و ترافیک

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور از آغاز طرح زمستانی پلیس راه نیروی انتظامی از 15 آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت: پلیس راه برای کنترل ترافیک در جاده های سراسر کشور از 4800 دوربین کنترل ترافیک و کنترل سرعت استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۶۳۴۷

سرهنگ حسین علیشاهی در گفتگو با مهر افزود: با اجرای طرح زمستانی پلیس راهنمائی و رانندگی در جاده های سراسر کشور به منظور کنترل هرچه بهتر ترافیک جاده ای و برای جلوگیری از حوادث احتمالی استفاده از دوربینهای کنترل سرعت در جاده ها را تشدید می کند.

این مقام ارشد در نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس راهنمائی و رانندگی در این طرح از دوربینهای ثابت کنترل ترافیک، ثبت تخلف و دوربین غیر کنترل سرعت استفاده خواهد کرد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با اشاره به افزایش تعداد دوربینهای "رندومی" در محورهای پر تردد گفت: به عنوان مثال در یک محور 20 دوربین داریم که 8 دستگاه آن فعال است و با اجرای این طرح تعداد دوربینهای فعال را به 15 دوربین در آن محور مورد مثال می رسانیم.

سرهنگ علیشاهی درباره نصب دوربینهای کنترل ترافیک و سرعت در محور تهران - مشهد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 70 دستگاه از این دوربینها در این محور فعال هستند.

طرح زمستانی پلیس هر ساله با همکاری دیگر دستگاههای مسئول در جاده های سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها