دادستانی تهران تاکید کرد:

تشدید بازرسی از حجاج در فرودگاه‌ها

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه فرودگاههای تهران روز دوشنبه گفت: بر اساس تاکید دادستانی تهران بازرسی حجاج در فرودگاه برای شناسایی زائران حامل مواد مخدر تشدید شده است.
کد خبر: ۲۹۴۲۴۰

ترحم اسدیان در گفتگو با مهر، به برخورد شدید دولت عربستان با مسافرانی که مواد مخدر به همراه دارند اشاره کرد و گفت : با توجه به آمار دستگیر شدگان زائران به دلیل حمل مواد مخدر ، تاکید شده تا حجاج قبل از سفر در دو مرحله کاروان و سالن فرودگاه از عواقب حمل مواد مخدر آگاه شوند.

این اظهارات در حالی از سوی اسدیان مطرح می شود که روز یکشنبه مسئول بازرسی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه نسبت به وضعیت زندانیان ایرانی که به واسطه حمل مواد مخدر به عربستان دستگیر و بازداشت شده اند هشدار داده است .

به گفته احمد عبادتی ، به علت عدم آگاهی در سال جاری و هنگام بازرسی در فرودگاههای عربستان، ‌از تعدادی از ایرانیان مواد مخدر کشف شده و این افراد به بازداشتگاه منتقل شده اند.

بر اساس اعلام سازمان فرودگاههای کشور، تاکنون 78 تن از دارندگان مواد مخدر در فرودگاههای کشور بازداشت و از سفر حج بازمانده اند.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه فرودگاههای تهران در خصوص نحوه برخورد با زائران حمل کننده مواد مخدرگفت: طبق قانون حمل مواد مخدر جرم محسوب می شود. اما این افراد نیز با تودیع وثیقه می توانند آزاد شوند .

اسدیان خاطر نشان کرد: امسال بنا به تاکید دادستانی تهران، در مورد بازرسی و برخورد با مسافران حمل کننده مواد مخدر سختگیری بیشتری اعمال می شود.

حدود 65 هزار زائر ایرانی امسال به منظور برگزاری مناسک حج تمتع از ایران به عربستان می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها