وزیر جدید نیرو گفت : تعرفه برق مشترکان هیچ تغییری نکرده است و افزود: تا زمانی که ابلاغ جدیدی از طرف دولت صادر نشود ، بهای مصرف برق مانند گذشته دریافت می شود.
کد خبر: ۲۹۴۱۹۴

مجید نامجو در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر تصریح کرد: هم اکنون میزان بهای مصرف برق بر اساس ابلاغ مصوب دولت در سال 83 دریافت و درصورت افزایش مصرف برق مشترکان از الگوی مصرف ، قیمت آن به طور پلکانی گرانتر می شود.

نامجو اضافه کرد : فقط 2 تا 3 درصد از مشترکان در سراسر کشور وجود دارند که مصرف برق آنها به حدی زیاد است که یارانه دولت درباره آنان حذف و قیمت واقعی تولید برق دریافت می شود .

وی با اشاره به اینکه برنامه های وزارت نیرو بر لایحه هدفمند کردن یارانه ها ، تدوین لایحه بودجه سال 89 ، برنامه پنجم توسعه کشور و رسیدگی به مسائل مالی این وزارتخانه متمرکز شده است ، تصریح کرد: پس از نهایی شدن تصویب لایحه هدفمند کردن یارانه ها در مجلس شورای اسلامی ، وزارت نیرو در نظر دارد ، هرچه زودتر بسته سیاستی خود را به دولت ارائه کند تا این لایحه عملیاتی شود .

وزیر نیرو با اشاره به اینکه از سال 87 با تغییر در لایحه بودجه ، یارانه های برق دولت به این وزارتخانه حذف شد افزود: درصدد هستیم که مشکلات مربوط به کمبود منابع مالی بوجود آمده را رفع کنیم تا در برنامه های توسعه این وزارتخانه عقب نمانیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها