هفته ششم جام آزادگان

از تعلیق مس تا درخواست تست دوپینگ

گروه ورزش: هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال(جام آزادگان) در شرایطی از امروز آغاز می‌شود که برگزاری دیدار صنعت نفت آبادان با مس رفسنجان به دلیل تعلیق تیم رفسنجان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بنا بر برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال امروز در چارچوب این مسابقات و از ساعت 30/14 صنعت نفت آبادان باید رو در روی مس رفسنجان قرار بگیرد، این در حالی است که اکبر زبردست، سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید: بازیکنان طی نامه‌ای به هیأت فوتبال کرمان تقاضای پرداخت بدهی خود را کردند و هیات در خصوص این مشکل، نامه‌ای به فدراسیون ارسال کرد. از این رو فدراسیون فوتبال، مس را به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های مالی بازیکنان به حالت تعلیق در آورد.
کد خبر: ۲۹۳۸۴۱

در مهم‌ترین دیدار‌های گروه اول شاگردان اکبر میثاقیان در شهرداری تبریز که با 13 امتیاز جایگاه متزلزلی در صدر جدول دارند به مصاف میزبان خود ایرانجوان بوشهر می‌روند و شهرداری بندرعباس تیم سوم جدول پذیرای کاوه تهران است. در مهم‌ترین دیدار گروه ب هم نساجی قائمشهر پذیرای صدرنشین گروه، داماش گیلان است. نادر دست‌نشان، سرمربی نساجی درباره این‌که این باشگاه از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است از بازیکنان تیم داماش تست دوپینگ گرفته شود، می‌گوید: دوپینگ موضوعی است که در ورزش وجود دارد و باید نظارت بیشتری صورت گیرد. در 10 سال فعالیت مربیگری‌ام فقط 2 بار از بازیکنان تیمم تست دوپینگ گرفته شده است و این نظارت کافی نیست.

دست‌نشان درباره نتیجه این دیدار اضافه می‌کند: برای اولین بار ما از حضور 20 هزار تماشاگر بهره خواهیم برد و از نظر فنی هم شرایط خوبی داریم و مطمئن باشید با حمایت تماشاگران پیروز میدان خواهیم شد.

در دیگر دیدارهای حساس این گروه تیم‌های 10 امتیازی برق شیراز، نفت تهران و آلومینیوم هرمزگان که پشت‌سر داماش صدرنشین قرار گرفته‌اند به ترتیب باید به مصاف گل‌گهر سیرجان، مس سرچشمه و فولاد نوین اهواز بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها