فارس: جانشین فرمانده کل سپاه از دستگیری سرکرده گروهک تروریستی ریگی در مهرماه در شهر کویته پاکستان خبر داد و گفت: این شرور تنها پس از یک ساعت با مداخله عوامل اطلاعاتی و سرویس اطلاعاتی کشور همسایه ما، آزاد می‌شود. سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در این باره با اشاره به این که ایران مدارک و اطلاعات دقیقی از رفت‌وآمدها و حتی مخفیگاه‌های این تروریست در اختیار دارد، افزود: چطور ممکن است چنین فردی با اسکورت کامل و تحت حمایت یک چتر امنیتی در کشور دیگری آزادانه راه برود و تحت کنترل یک سازمان اطلاعاتی نباشد. جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: کشورهای همسایه که با ما رابطه استراتژیک و عمیق دارند، نباید اجازه دهند وجود چنین شرورهایی در خاک آنها، این رابطه را مخدوش و سرد کند.
کد خبر: ۲۹۲۵۹۴

البرادعی: بازرسان در سایت فردوهیچ مورد نگران‌کننده‌ای نیافتند

ایرنا: محمد البرادعی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: بازرسان سازمان ملل در نخستین بازرسی خود از تاسیسات غنی‌سازی هسته‌ای ایران در فردو در نزدیکی قم، هیچ چیز نگران‌کننده‌ای پیدا نکردند.

وی در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی.ان.ان و نشریه نیویورک‌تایمز تصریح کرد که درصدد یافتن راه‌های مصالحه احتمالی برای پیشبرد روند یک پیش‌نویس توافق‌نامه همکاری هسته‌ای میان ایران و 3 قدرت جهانی است.

البرادعی همچنین با اشاره به سخنان مقام‌های تهران که سایت فردو را مکانی احتیاطی برای برنامه هسته‌ای خوانده‌اند، گفت: هدف از سایت قم، استفاده از آن به عنوان یک پناهگاه در زیر کوه برای حفاظت از برخی چیزهاست. به گفته مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بازرسان این آژانس در دیدار از سایت قم، با همکاری کاملا خوبی مواجه شدند.

آیت‌الله مکارم شیرازی خواستار شد
تسریع در بررسی پرونده‌های پس از انتخابات

ایسنا: آیت‌الله مکارم شیرازی خواستار تسریع در بررسی و صدور حکم عادلانه در پرونده‌های مربوط به جریانات پس از انتخابات شد. این مرجع تقلید در دیدار رئیس دیوان عالی کشور گفت: قضات افراد را بلاتکلیف در زندان نگه ندارند؛ چرا که حفظ کرامت در مورد همه انسان‌ها لازم و ضروری است.

خطیب جمعه تهران: مسوولان بر سر حقوق ملت ایران کوتاه نخواهند آمد

واحد مرکزی خبر: خطیب جمعه تهران گفت: آنچه در عرصه انرژی هسته‌ای موفقیت داشته‌ایم، با سرانگشت تدبیر و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و همراهی مسوولان دلسوز بوده است. حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران افزود:‌ مردم مطمئن باشند هیچ‌کس بر سر حقوق آنان معامله نکرده و کوتاه نیامده است و نخواهد توانست کوتاه بیاید.

محسن رضایی: از حوادث بعد از انتخابات فرصت بسازیم

ایسنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اگر از مسائل حاشیه‌ای دست برداریم و با نگاه به آینده حرکت کنیم، می‌توانیم از تمامی حوادثی که بعد از انتخابات به وجود آمده یک فرصت بسازیم؛ وگرنه این فرصت به تهدید تبدیل می‌شود.

محسن رضایی که در اولین مجمع عمومی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی سخن می‌گفت، با بیان این که سیاسی کردن مسائل اجتماعی از مشکلات عصر امروز ماست، گفت: محیط ملی ایران عوض شده و امروز این محیط سیاسی نیست، بلکه اجتماعی است. دیروز که جمهوری اسلامی را می‌ساختیم حوادث رنگ و بوی سیاست داشت، اما امروز مسائل رنگ و بوی اجتماعی دارد. دیروز شعار «نان، مسکن، آزادی» یک شعار انحرافی بود و امروز سیاسی کردن محیط اجتماعی یک انحراف بزرگ و عقبگرد است.

او تاکید کرد: جمهوری اسلامی به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و اگر همه عالم برای خدشه‌دار کردن آن دور هم جمع شوند، همچنان سر جای خود باقی می‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها