رئیس دانشگاه پیام‌نور خبرداد:

اصلاح و بازنگری دوره های فراگیر

حسن زیاری رئیس دانشگاه پیام نور درباره تصمیمات این دانشگاه برای دوره های فراگیر گفت: اصل پذیرش در دوره های فراگیر حفظ می شود اما نحوه برگزاری این دوره ها اصلاح و بازنگری خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۵۴۳

به گزارش مهر ، رئیس دانشگاه پیام نور گفت: کمیته ویژه راهکارهای جلوگیری از سوء استفاده موسسات غیرمجاز دوره های فراگیر پیام نور را بررسی خواهد کرد ولی قصد حذف این دوره ها را نداریم.

وی افزود: دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان قصد حذف دوره فراگیر پیام نور را نداشته و تنها به دنبال اصلاح شیوه و نحوه برگزاری و روند کاری آن است.

رئیس دانشگاه پیام نور در خصوص احتمال برگزاری کلاسهای آموزش حضوری توسط دانشگاه پیام نور گفت: برگزاری کلاس های حضوری با اصل فلسفه وجودی دانشگاه پیام نور در تناقض بوده و دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی نیمه حضوری و غیر حضوری تعریف شده است.

وی افزود: در زمینه برخی نظرات مبنی بر نظارت دانشگاه پیام نور بر کار این موسسات نیز این اشکال وارد است که به صورت کلی این دانشگاه برای موسسه ای مجوز صادر نکرده است تا بخواهد بر روند کار آن کنترل و نظارت کند.

زیاری درباره استقبال عمومی جامعه از کلاسهای حضوری این موسسات گفت: این نیاز به یک فرهنگ سازی عمومی دارد تا فرهنگ وجودی دانشگاه پیام نور در میان داوطلبان و دانشجویان جا افتاده و پذیرفته شود.

وی افزود: دانشجویان و داوطلبانی که این دانشگاه را انتخاب می کنند باید به خوبی با فرهنگ غیر حضوری این دانشگاه آشنایی داشته و دیگر به دنبال کلاسهای حضوری نباشند.

پیش از این حذف دوره های فراگیر برای مبارزه با سوء استفاده موسسات غیرمجاز فراگیر مطرح شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها