فارس: سرمربی اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد عدم وجود رفاقت در بین بازیکنان مشکل اصلی این تیم است. علی پروین می‌گوید: «با این‌که 12 هفته از لیگ ‌برتر سپری شده، بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نیستند. البته می‌دانم آنها جوان هستند و نیاز به تجربه دارند، اما نباید امتیاز بازی‌ها را به راحتی از دست دهند.» وی در پاسخ به این سوال که آیا مقصر بد نتیجه گرفتن پرسپولیس، زلاتکو کرانچار است یا خیر، تاکید می‌کند: «کرانچار مقصر نیست. او مربی بزرگی است. مربی ترکیب را می‌چیند و این بازیکنان هستند که نمی‌توانند در زمین عملکرد خوبی داشته باشند. رفاقت در بین بازیکنان پرسپولیس کم است. یک فوتبالیست باید وقتی پا به زمین می‌گذارد آنقدر بدود که با لباس کاملا خیس میدان را ترک کند.»
کد خبر: ۲۸۸۸۲۹

یک دربی دیگر برای ترکی

جام‌جم: هرچند قضاوت بازی حساس پرسپولیس و سایپا به سعید مظفری‌زاده رسید، اما نکته جالب قضاوت محسن ترکی در دربی اهواز است. ترکی که در هر 2 فصل اخیر دربی استقلال و پرسپولیس را سوت زده است، این بار برای قضاوت بازی فولاد و استقلال اهواز انتخاب شد تا مشخص شود هروقت اسم دربی به گوش کمیته داوران می‌خورد ناخودآگاه به یاد ترکی می‌افتند.

برزیلی پیکان؛ فقط 6 دقیقه!

فارس: مدافع برزیلی تیم فوتبال پیکان پس از عقد قرارداد، فقط 6 دقیقه برای این تیم بازی کرد. آلتامیر که در این فصل به تیم فوتبال پیکان پیوسته بود، پس از 2 حضور 3 دقیقه‌ای در میدان، به دلیل پارگی آشیل پا تا آخر فصل خانه نشین شد و بعید است تا آخر فصل بتواند برای پیکان بازی کند.

پاداش‌‌‌ها و جرایم پرسپولیس

جام‌جم: از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس، نحوه پرداخت پاداش‌ها و جرایم بازیکنان به این شرح اعلام شد:

پیروزی خارج از خانه، به ازای هر بازیکن: 600 هزار، پیروزی در خانه: 400 هزار، شکست خارج از خانه: 400 هزار و شکست در خانه: 500 هزار. تمامی قیمت‌ها به تومان است.

گزینه‌های سرمربیگری ابومسلم

فارس: مهدی زمان مالک باشگاه ابومسلم دوشنبه شب با منصور پورحیدری برای سرمربیگری این تیم مذاکره کرد، اما این گفتگو بی‌نتیجه بود و در نهایت طرفین به توافق نرسیدند. رسول کربکندی سرمربی سابق برق شیراز و اکبر میثاقیان دیگر گزینه‌های سرمربیگری ابومسلم به شمار می‌‌روند.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

جام‌جم: امروز دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و طیآن پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی با ام‌صلال قطر و الاتحاد عربستان با ناگویا گرامپوس ژاپن دیدار می کنند.در مورد لیگ قهرمانان آسیا، خبر دیگر این‌که قرعه‌کشی فصل جدید بازیها 16 آذر انجام خواهد شد و 4 نماینده کشورمان، استقلال، ذوب‌آهن، سپاهان و مس کرمان در این تاریخ حریفان خود را خواهند شناخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها