دوبله چند فیلم برای تلویزیون

گروه رسانه: فیلم‌های «ماجرای ماتئی»، «قلب‌های اندوهگین» و «پدر پرافتخار من» برای شبکه‌های مختلف تلویزیون دوبله شد. داستان «ماجرای ماتئی» ساخته فرانچسکو رزی درباره شخصیتی واقعی به نام «انریکو ماتئی»، مدیر یکی از شرکت‌‌های نفتی است. هواپیمای او هنگام سفر به میلان سقوط می‌کند و او کشته می‌شود. تحقیقات درباره علت این حادثه آغاز می‌شود، اما در نهایت راز مرگ وی مخفی می‌ماند.ناصر تهماسب (جیان ماریا ولونته) و وحید منوچهری از جمله دوبلورهای این فیلم هستند.ماجراهای فیلم «قلب‌های اندوهگین» نیز درباره پسری به نام جیمز است، پدر کشیش‌اش سال‌ها پیش در درگیری با مردی قمارباز به نام ویل کشته می‌شود. ویل زمین کلیسا را در قمار برنده می‌شود و از کشیش می‌خواهد آنجا را ترک کند، اما او نمی‌پذیرد و در درگیری کشته می‌شود. جیمز که حالا به سنین جوانی رسیده، به شهر خود بازمی‌گردد تا انتقام بگیرد.
کد خبر: ۲۸۸۶۱۳

تعدادی از دوبلورهای این اثر عبارتند از: وحید منوچهری (جیمز)‌، شایان شام‌بیاتی (ویل)‌، سیامک اطلسی، ناصر نظامی، حسن کاخی، مهدی آرین‌نژاد، ناصر خاوری، مریم شیرزاد، مریم رادپور، ابراهیم شفیعی و بهروز علی‌محمدی.

«پدر پرافتخار من» هم به رابطه یک پدر و پسر فرانسوی می‌پردازد. علیرضا باشکندی، ایرج سنجری، فریبا رمضان‌پور، شهروز ملک‌آرایی، آزیتا یاراحمدی، فریدون اسماعیلی، محمد عبادی، سیمین صارمی، سمیه رهنمون و میرطاهر مظلومی از جمله گویندگان این اثر هستند که از شبکه 4 پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها