رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در موقعیت کنونی تیم های فوتبال کشور در سطح ملی و باشگاهی ضعیف هستند و هدف ما خارج کردن فوتبال از این وضعیت است.
کد خبر: ۲۸۷۹۰۹

به گزارش ایسنا ، علی کفاشیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های خبری استان کردستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های فدراسیون برای کمک به پیشرفت فوتبال ملی و باشگاهی استفاده از ظرفیت‌های موجود در تمام استان‌های کشور است.

وی اضافه کرد: سقوط رتبه تیم ملی در رنگینک فیفا هشداری برای فوتبال کشور است و باید از برنامه‌های اصولی در راستای تقویت و پیشرفت فوتبال کشور بهره گرفته شود.

کفاشیان توجه به تیم های پایه را در راستای تقویت فوتبال امری اساسی برشمرد و عنوان کرد: سرمایه گذاری در رده های سنی پایه و بهره گیری از مربیان برجسته در راستای آموزش آنها می تواند آینده فوتبال کشور را تضمین کند.

رئیس فدراسیون فوتبال اذعان داشت: خوشبختانه در تمام نقاط کشور استعدادهای فراوان فوتبال وجود دارد که باید آنها را شناسایی و هدایت کرد.

وی به برنامه های سازمان تربیت بدنی در راستای حمایت از ورزش استان‌های محروم اشاره کرد و گفت: کمک به استاندارد سازی ورزشگاه ها و حمایت از تیم های ورزشی در استان های محروم مورد توجه سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال است.

کفاشیان در پایان اضافه کرد: فوتبال ایران دارای استعدادهای بسیار زیادی است که با برنامه ریزی و تلاش بیشتر می تواند در وضعیتی بسیار بهتری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها