گروه جامعه: کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: نرخ سرویس مدارس امسال افزایش نیافته و هرگونه تخلفی در این زمینه پیگرد قانونی دارد. این در حالی است که در برخی مناطق نرخ سرویس مدارس نسبت به سال گذشته تا 70 درصد افزایش داشته است. قربانعلی منافی اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی قصد افزایش نرخ سرویس مدارس از 20 تا 25 درصد را داشت که مورد موافقت قرار نگرفت و قرار شد براساس نرخ مصوب شورای شهر تهران عمل شود.وی افزود: کارگروه سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان شهر تهران موضوع ماده 18 آیین‌نامه مصوب هیات دولت با کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای شهر جلسه مشترکی تشکیل داد و در آن تاکید شد این نرخ افزایش نیابد.
کد خبر: ۲۸۷۷۸۴

منافی ادامه داد: به کارگروه‌های مناطق ابلاغ شد که به استناد شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش و مصوبه شورای شهر، نرخ سرویس مدارس افزایش نمی‌یابد.

کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: نرخ‌های سرویس مدارسی که خارج از نرخ شورای شهر تهران از والدین اخذ شود، غیرقانونی بوده و با این گونه موارد برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: والدین در صورت هر گونه تخلف در این زمینه، مراتب را با شماره‌های 88962327 و 88964006 در میان بگذارند.

منافی افزود: نرخ‌های مصوب شورای شهر در سایت آموزش و پرورش شهر تهران به نشانی اینترنتی www.tehranedu.ir قابل مشاهده است.

برخورد پلیس با رانندگان سرویس‌های بیش از 4 سرنشین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیز اعلام کرد: طبق قانون جدید ساماندهی سرویس مدارس، با سرویس‌های غیرمجاز و تخلفات رانندگان این سرویس‌ها برخورد قاطع می‌شود.

سردار اسکندر مومنی گفت: پلیس با سرویس‌های متخلف مدارس که بیش از 4سرنشین یا بیشتر از ظرفیت خودرو مسافر سوار کنند، برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: پلیس طبق قانون جدید ساماندهی سرویس مدارس، با سرویس‌های غیرمجاز برخورد قاطع خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها