مسابقات جهانی تکواندو - دانمارک

پنجمین نایب قهرمانی برای ایران

تیم ملی تکواندو ایران در حالی که شایستگی ایستادن بر سکوی قهرمانی مسابقات جهانی دانمارک را داشت برای پنجمین بار به عنوان نایب قهرمانی جهان بسنده کرد.
کد خبر: ۲۸۷۶۹۳

به گزارش مهر، پرونده حضور تیم ملی ایران در نوزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز بسته شد تا این تیم در مجموع با 55 امتیاز سکوی نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

تیم ملی تکواندو کشورمان که در مسابقات قهرمانی جهان به سال‌های 1999 کانادا، 2003 آلمان، 2005 اسپانیا و 2007 چین عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود، این عنوان را در مسابقات 2009 دانمارک نیز تکرار کرد.

در این دوره از مسابقات تیم ملی تکواندو ایران با ترکیبی جوان پای به میدان رقابت با حریفان جهانی گذاشت که آماده‌تر از همیشه برای کسب مدال و افتخار به دانمارک آمده بودند.

در این مسابقات هفت عضو تیم هشت نفره کشورمان برای اولین بار حضور در میدان جهانی را تجربه می کردند اما توانستند جایگاه نایب قهرمانی دنیا را حفظ کند. این اتفاق در حالی رقم خورد که تا آخرین لحظه تیم ملی تکواندو ایران جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی بود.

متاسفانه باخت علیرضا نصرآزادانی به نماینده کانادا در وزن پنجم مسابقات جهانی که در عین ناباوری رقم خورد و در پی آن صعود تکواندوکار کره‌ای به دیدار پایانی این وزن باعث شد تا جام قهرمانی از دستان جوانان شایسته ایرانی خارج شود.

البته مسابقات تکواندو قهرمانی جهان همچنان در حال پیگیری است و پس از برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و فینال وزن پنجم امتیاز و رده بندی نهایی تیم‌ها مشخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها