رسانه‌های دولتی «برزیل» از کشته شدن 12 نفر در درگیری میان نیروهای پلیس و قاچاقچیان مواد مخدر خبر داده و اعلام کردند: در پی این حادثه یک بالگرد متعلق به پلیس نیز آتش گرفت.
کد خبر: ۲۸۷۶۸۳

به گزارش ایسنا، «ماریو سرجیو دو آرت» یکی از مقامات ارشد پلیس «برزیل» در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، توضیح داد: روز گذشته در «ریودوژانیرو» ماموران پلیس با گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر درگیر شدند که در این درگیری مسلحانه 12 نفر از جمله دو مامور پلیس کشته شده و یک بالگرد متعلق به پلیس نیز سقوط کرد و آتش گرفت.

وی خاطر نشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر برای فرار از دست ماموران و رد گم کردن 9 اتوبوس را نیز در خیابان‌های «ریودوژانیرو» به آتش کشیدند.

 «فابیو ناسیمنتو» یکی از شاهدان عینی این ماجرا بیان کرد: 15 مرد با نقاب‌های سیاه و اسلحه‌های خودکار به یک باره به سمت ماوران پلیس هجوم برده و شروع به تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: صحنه‌هایی که می‌دیدم اصلا باورکردنی نبود، انگار که در وسط میدان جنگ بودیم.

گفته می‌شود، در مه سال 2007 میلیون نفر درگیری‌های میان نیروهای امنیتی و پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و گروه‌های خلافکار در «ریودوژانیرو» صورت گرفت که طی آن 25 نفر جان خود را از دست دادند، چرا که یک سوم از جمعیت «برزیل» یا به عبارت دو میلیون نفر را قاچاقچیان انسان، گروه‌های مافیایی مواد مخدر و باندهای خلافکار تشکیل می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها