رییس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: همه چیز در فوتبال باید قانونی و ضابطه مند و بر اساس اصول و ارزش های پذیرفته شده به اجرا گذاشته شود .
کد خبر: ۲۸۷۲۰۷

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی سعیدلو در نشست بررسی عملکرد و برنامه های فدراسیون‌ فوتبال با اشاره به جایگاه فوتبال در ایران و انتظارات دولت و مردم از این رشته می گوید : بی شک انتظارات ما ورای آن چیزی است که هم اکنون از آن برخورداریم و همه باید بکوشیم تا با پرهیز از حاشیه هایی که بعضا آن را از شرایط طبیعی خود خارج می کند ، پاسخگوی انتظارات موجود از رشته پر طرفدار فوتبال باشیم .

وی اضافه کرد : مبنای همه کارها در فوتبال بایستی بر اساس قانون و ضابطه مندی باشد تا ضریب خطاها پایین آمده و بتوانیم این رشته را به جایگاه اصلی اش هدایت کنیم .

سعیدلو با اشاره به اینکه در فدراسیون فوتبال باید همه چیز را سخنگوی فدراسیون اعلام کند تا با توجه به گستردگی این رشته ، جلوی حرف های متناقض در آن گرفته شود ، تصریح کرد : در باره مباحث انضباطی و نادیده گرفته شدن مباحث اخلاقی باید با قاطعیت برخورد نمود، اما این دلیلی بر این نیست که مدام در رابطه با این حوزه مصاحبه شده و مانور شود .

رییس سازمان تربیت بدنی همچنین با اشاره به مباحثی که در خصوص داوری فوتبال ایران مطرح بوده است ، گفت : بی شک هر داوری درپی اتخاذ تصمیمات درست در مسابقه است و نباید چند اشتباه سهوی و غیرعمد در این مساله آنچنان بزرگ شود که کل جامعه داوری ما را زیر سئوال ببرد ، بی شک فدراسیون باید در این زمینه با قدرت از داوران فوتبال حمایت های لازم را بعمل آورد تا این قشر زحمتکش ورزش نیز به جایگاه خویش در سطح قاره آسیا و جهان برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها