به خاطر هواداران پرسپولیس

فدراسیون فوتبال ایران جریمه شد

کمیته‌ انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز 29 سپتامبر تشکیل جلسه داد و فدراسیون فوتبال ایران را به پرداخت 3000 دلار جریمه نقدی محوم کرد.
کد خبر: ۲۸۶۳۴۲

در این جلسه تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

1- الهلال عربستان به خاطر رفتار هوادارانش و پرتاب بطری آب و اشیا دیگر به زمین در بازی با ام صلال قطر در لیگ قهرمانان آسیا 2000 دلار امریکا جریمه شد.

2- الاتحاد عربستان به خاطر حاضر نشدن هیچ یک از بازیکنانش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر ام‌صلال قطر در لیگ قهرمانان 1000 دلار امریکا جریمه شد.

3- فدراسیون فوتبال ازبکستان به خاطر این که یکی از هواداران تیم بنیادکار روی صورت دروازه بان پوهانگ استیلرز با چراغ لیزری نور می انداخت 1000 دلار امریکا جریمه شد. طبق قوانین کمیته انضباطی این مسائل به فدراسیون مربوط می شود.

4- بابایان ساموِل، مدیر تیم پاختاکور ازبکستان دو بازی از همراهی تیمش محروم شد که یکی از آن ها به خاطر کارت قرمزی که در بازی برابر الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا از داور گرفت خودکار اعمال می شود. او این محرومیت را در فصل آینده می گذراند.

5- ویکتور جلیلف، سرمربی پاختاکور ازبکستان 6 بازی از نشستن روی نیمکت تیمش محروم شد که یکی از آن ها به طور خودکار اعمال می شود. او در جریان بازی تیمش برابر الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به داور بی احترامی کرده بود. جلیلف فصل آینده این محرومیت را می گذراند.

6- اتحادیه فوتبال چین به خاطر عدم رعایت قانون و استفاده از «لیو یی» با دو تاریخ تولد متفاوت در بازیهای زیر 19 سال آسیا در سال 2008 و لیگ قهرمانان آسیا 2009، 3000 دلار امریکا جریمه شد.

7- فدراسیون فوتبال قرقیزستان به خاطر رفتار ناشایست هواداران در بازی پنوم پنه برابر «دینامو دوردوی در پرزیدنت» کاپ آسیا و پرتاب بطری و سایر اشیا به زمین به پرداخت 5000 دلار امریکا جریمه شد.

8- اتحادیه فوتبال نپال به خاطر رفتار ناشایست هواداران و پرتاب سنگ به زمین در بازی نپال برابر قرقیزستان در مرحله انتخابی چلنج کاپ آسیا 7000 دلار امریکا جریمه شد.

9- فدراسیون فوتبال ایران به خاطر رفتار ناشایست هواداران پرسپولیس در بازی این تیم برابر بنیادکار و پرتاب بطری به داخل زمین 3000 دلار امریکا جریمه شد. طبق قوانین کمیته انضباطی AFC فدراسیون های فوتبال برگزارکننده مسئولیت امنیت ورزشگاه را بر عهده دارند.

10- کیم ایل جین، مربی دروازه‌بان های پوهانگ استیلرز به خاطر رفتار ناشایست در بازی برابر بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا 1000 دلار امریکا جریمه شد.

11- کیم پان گون، مربی ساوت چاینا به خاطر رفتار خشن در بازی برابر نفتچی در AFC کاپ آسیا با تذکر جدی روبرو شد. در ضمن چان سیو کی به خاطر توهین به داور از حضور در دو بازی محروم و 2250 دلار امریکا جریمه شد. تالس شوتز هم به خاطر بی احترامی به ناظر بازی 4500 دلار جریمه شد و حضور در 3 بازی را از دست داد.

12- فدراسیون فوتبال تایلند به خاطر عدم حضور مربی تیم بانوان زیر 19 سال این کشور در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی برابر ویتنام در جام ملت های زنان زیر 19 سال 1000 دلار امریکا جریمه شد. 

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها