از سوی دیوان محاسبات به مجلس ارائه شد

گزارش عدم تقید دولت به قانون بودجه 88

گروه سیاسی: معاون حقوقی و امور مجلس دیوان محاسبات کشور گفت: گزارش دیوان محاسبات کشور از تقید نداشتن دولت به قانون بودجه در 3 ماهه اول سال 88 در قالب 2 مجلد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شد. به گزارش مهر، فریدون همتی از بیان محورهای گزارش و بندهایی که دولت بیشترین انحراف از آن را داشته، امتناع کرد و گفت: باید بررسی و جمع‌بندی و خلاصه گزارش «اجرای قانون بودجه در سال 88» را روزهای آینده به افکار عمومی ارائه کنیم.
کد خبر: ۲۸۵۵۷۷

وی درباره این که چه محورهایی در جلسه مشترک این دیوان با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی مطرح شد، افزود: این بخش‌ها بسیار طولانی و مفصل در قالب 2 مجلد بود و نمی‌توان هر گزارش کاملی را که به مجلس رفت، در اختیار افکار عمومی گذاشت.

معاون حقوقی و امور مجلس دیوان محاسبات کشور همچنین از ارائه گزارشی از سوی دیوان محاسبات کشور به مجلس شورای اسلامی درباره موضوع ماده 40 قانون بودجه که به تعرفه‌های وارداتی بویژه واردات محصولات کشاورزی می‌پردازد، خبر داد.

همتی درباره خروج 5/18 میلیارد دلار از کشور نیز تصریح کرد: این موضوع از سوی دیوان محاسبات کشور مورد بررسی قرار گرفته و درباره صحت و سقم آن هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها