سید جمال ساداتیان گفت: پس از نمایش «به رنگ ارغوان» ساخته «ابراهیم حاتمی‌کیا» در جشنواره فیلم فجر ، نوروز 89 این فیلم به اکران عمومی درخواهد آمد.
کد خبر: ۲۸۵۴۵۲

سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم سینمایی «به رنگ ارغوان» در گفت و گو با فارس در مورد نمایش این فیلم بعد از پنج سال گفت: در درجه اول از طرف خود و کارگردان فیلم از مسئولان جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند که یکی از آثار فاخر سینمای ایران بعد از 5 سال در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی در پاسخ به سوال احتمال کم شدن تاثیر فیلم بعد از گذشت این سال‌ها گفت: فیلمی که حرفی برای گفتن داشته باشد از گذر زمان بدون گزند می‌گذرد و شاید حتی کمی پرداختن به آن باعث براق شدن و بهتر دیده شدنش شود.

وی افزود: فیلم‌های دیگری نیز هستند که به دلیل مشکلات متعددی امکان نمایش ندارند و بعضی از آنها از آثار بسیار ارزشمند سینمای ایرانند، امیدوارم با درایت مسئولین جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت سینمایی مشکل این فیلم‌ها نیز حل شود.

ساداتیان در پایان تصریح کرد: ‌پس از نمایش «به رنگ ارغوان» در جشنواره فیلم فجر امسال نوروز 89 این فیلم به اکران عمومی درخواهد آمد.

در خلاصه داستان «به رنگ ارغوان» ساخته «ابراهیم حاتمی‌کیا» آمده است: «شفق» یکی از عوامل گروهک های سیاسی که اوائل انقلاب با به پا کردن آشوب از کشور گریخته اند، پس از سال ها تصمیم می گیرد برای دیدن دخترش «ارغوان» که دانشجوی دانشکده جنگلداری است مخفیانه به ایران بازگردد. یکی از مأمورین امنیتی به نام «بهزاد» به عنوان دانشجو وارد دانشکده شده و از تمامی امکانات مدرن امنیتی استفاده می کند تا با کنترل ارغوان، شفق را به دام اندازد. در این میان بین او و ارغوان رابطه‌ای عاطفی به‌وجود می‌آید. از طرف دیگر همکاران سیاسی شفق نیز تصمیم دارند او را ترور کنند تا به دست مأموران امنیتی نیفتد، ‌اما...

حمید فرخ نژاد، خزر معصومی، کوروش تهامی، بهناز توکلی، رضا بابک، فرهاد قائمیان،‌ نوال شریفی و مزدک رستمی از بازیگران این فیلم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها