گروه رسانه: پروژه «قصه‌های ایرانی» به تهیه‌کنندگی مرضیه برومند در شورای تله‌فیلم‌های چند قسمتی سیمافیلم تصویب شد. برومند که خود سرپرست گروه نویسندگان «قصه‌های ایرانی» است، در این رابطه به سایت سیمافیلم گفت: این مجموعه در قالب 13 تله‌فیلم روایت شده است که در هر اپیزود یکی از افسانه‌های ایرانی همانند «ماه پیشانی»، «راه و بیراه» و « نخودی» برای گروه سنی کودک و نوجوان آماده می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۴۴۴

وی در ادامه با بیان این مطلب افزود: این طرح‌ها در مرحله تحقیق هستند و پس از آن نگارش فیلمنامه توسط گروه نویسندگان شامل راضیه برومند، گیتی مرتضوی، علی فیاض‌منش و یوسف مصدق به سرپرستی و تحت نظارت من و فرهاد توحیدی آغاز می‌شود.مرضیه برومند از سال 1347 تاکنون فعالیت بسیاری در زمینه تئاتر، نمایش عروسکی، فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی داشته و کارهای ماندگاری همانند «حادثه در شهرعروسک‌ها»، «مدرسه موش‌ها»، «قصه‌های تابه‌تا» و «خونه مادربزرگه» را برای گروه کودک و نوجوان تهیه و کارگردانی کرده است.

این در حالی است که آخرین مجموعه‌ای که از وی پخش شد «همه بچه‌های من» بود که برومند آن را برای سیمای خانواده شبکه یک سیما و به طور مشترک با مسعود فروتن کارگردانی کرده بود.گفتنی است مرضیه برومند در مقام تهیه‌کننده و کارگردان، «قصه‌های ایرانی» را برای مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند. البته پیش از آن قرار است یک اپیزود از مجموعه «ده عکس» را به تهیه‌کنندگی بهروز خوشرزم در این مرکز کارگردانی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها