فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

کشف 3 تن مواد مخدر طی 24 ساعت

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۴۴۵

به گزارش مهر در شیراز، سردار علی مویدی ظهر چهارشنبه در نشستی خبری به تشریح چگونگی متلاشی شدن این باندها پرداخت و اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته با متلاشی شدن این باندها بیش از سه تن موادمخدر در استان فارس کشف و ضبط شده است همچنین 15 نفر از عوامل اصلی این باندها دستگیر شده اند.

وی ادامه داد: این موادمخدر کشف شده شامل بیش از دو تن و 600 کیلوگرم تریاک، 500 کیلوگرم حشیش، 120 کیلوگرم کراک و 20 کیلوگرم هروئین بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس در خصوص نحوه فعالیت اعضای این سه باند یادآور شد: اعضای این باندها در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، تهران و خوزستان اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر کرده که پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی در مبادی ورودی و مرکز استان فارس دستگیر شدند.

وی با اشاره به برخورد پلیس با روزه خواران خاطرنشان کرد: پلیس در ماه مبارک رمضان با هرگونه رفتار ضد ارزشی به شدت برخورد می کند و در این رابطه طی روزهای گذشته با افرادی که اقدام به روزه خواری در اماکن عمومی کرده، برخورد شده است.

مویدی عنوان کرد: پلیس با آن دسته از اغذیه فروشی ها که بدون مجوز در ماه مبارک رمضان فعالیت می کنند برابر وظیفه ذاتی خود برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها