گروه رسانه: تلویزیون مانند همیشه فیلم‌های متنوعی را برای پخش در روز جمعه از شبکه‌های مختلف سیما در نظر گرفته است؛ فردا فیلم‌هایی چون رویا، ماجرای دسپرو، موش، زندگی مک‌کوی، قصر مادرم و شاگرد دبیرستانی از شبکه‌های گوناگون روی آنتن خواهند رفت.
کد خبر: ۲۶۸۱۴۶

شبکه یک

در شبکه یک، فیلم تلویزیونی «رویا» به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی حسین مروی ساعت 16 فردا پخش خواهد شد.

فیلم، داستان فریبا و مهرداد است که دهمین سالگرد ازدواجشان را با اقوام و دوستان جشن می‌گیرند. فریبا از این همه خوشبختی احساس وحشت می‌کند، او جراح زیبایی است و مدام در فکر و خیال است. در یکی از روزها که مهرداد در مسافرت است، حال فریبا بد می‌شود و به دکتر می‌رود. نتایج معاینات و آزمایش‌ها حکایت از وجود سرطان خون پیشرفته در بدن فریبا دارد. او سعی می‌کند با این مساله کنار بیاید و برای همسرش قبل از مرگ، زنی را انتخاب کند.

بیژن امکانیان و مرجان شیرمحمدی در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکه 2

شبکه 2 نیز فیلم جذاب و انیمیشنی ماجرای دسپرو را برای ساعت 30/14 فردا در نظر گرفته است. این فیلم داستان دسپرو، موش باهوش و زرنگی است که از هیچ چیز نمی‌ترسد و این نترسیدن او باعث نگرانی اعضای خانواده‌اش شده است. بر اثر یک اتفاق و افتادن موشی در ظرف آش سرآشپز شهر و وحشت کردن شاهزاده، پادشاه درست کردن آش را ممنوع می‌کند؛ موضوعی که غیرمستقیم به دسپرو مربوط می‌شود. انیمیشن ماجرای دسپرو محصول سال 2008 آمریکا و انگلیس است و آن را سام فل کارگردانی کرده است.

این شبکه همچنین فیلم سینمایی «موش» به کارگردانی شاهد احمدلو را ساعت 30/17 فردا پخش خواهد کرد.

فیلم داستان ضحیا و خالد، زوج خبرنگار عراقی را روایت می‌کند. ضحیا نویسنده و خالد عکاس یک نشریه است. هر دوی آنها در کارشان موفق هستند و حضور آمریکایی‌ها مانع فعالیت آنها نشده است. تا این که خالد به اتهام واهی بمبگذاری دستگیر می‌شود و به زندان می‌افتد. یک تئوریسین آمریکایی قضیه یک سیلو و تعدادی موش را تعریف می‌کند.

شهرام حقیقت‌دوست، ماه‌چهره خلیلی و آتیلا پسیانی در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

شبکه 3

شبکه 3 نیز فیلم سینمایی «زندگی مک کوی» به کارگردانی راسل مالکاهی را صبح جمعه ساعت 11 پخش می‌کند.

داستان فیلم درباره زنی است به نام کارن که به خاطر دزدی از بانک به 10 سال زندان محکوم می‌شود، ولی در پی عفو مشروط پس از 6 سال آزاد می‌شود. او در حالی که می‌بایست خود را به مامور گری باکنو معرفی کند تا تحت کنترل باشد، پی می‌برد که او برای جک اشمیت کار می‌کند؛ شخصی که باعث زندان افتادن کارن شده است.

کیم بسینگر و وال کیلمر در فیلم سینمایی «زندگی مک کوی» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 4

شبکه 4 سیما هم فیلم سینمایی «قصر مادرم» به کارگردانی ایو روبر را فردا ساعت 21 پخش خواهد کرد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مارسل، پسری نوجوان پس از گذراندن تعطیلات در تپه‌های ییلاقی همراه خانواده‌اش به شهر بازمی‌گردد. اما او هنوز در رویای ییلاقی کولین و خاطرات آن به سر می‌برد. مارسل در مدرسه به عنوان شاگرد ممتاز شناخته می‌شود و به او بورس تعلق می‌گیرد.

فیلیپ کوبره و دیویه پین در فیلم سینمایی «قصر مادرم» محصول سال 1990 کشور فرانسه ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه 5

شبکه تهران نیز فیلم سینمایی «شاگرد دبیرستانی» را فردا ساعت 20/14 پخش می‌کند.

داستان فیلم با وقوع قتل یک محصل دبیرستانی آغاز می‌شود. این محصل در پی کشف ماجرایی مربوط به قاچاق، به قتل رسیده است. در این میان، پلیس پسر جوانی را به عنوان همیار پلیس انتخاب می‌کند تا به عنوان مامور مخفی وارد دبیرستانی شود که آن محصل به قتل رسیده است. او وارد مدرسه می‌شود و به سختی با گروهی از بچه‌های مدرسه که خودروهای گرانقیمت می‌دزدند، آشنا شده و وارد گروهشان می‌شود.

نیک کنن، آندریان یانگ و آرت بونیلا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها