در گروه فیلم و سریال شبکه تهران

خون بهای پوراحمد در نوبت پخش قرار گرفت

تله فیلم «خون بها» با نام قبلی نام و نشان به کارگردانی «مهرداد پوراحمد» که در گروه فیلم و سریال شبکه تهران ساخته شده است، جمعه 26 تیر ماه از شبکه تهران پخش می شود.
کد خبر: ۲۶۵۱۴۷

به گزارش ایرنا ، این تله فیلم بعد از طی مراحل فنی در نوبت پخش قرار گرفت . موضوع تله فیلم اجتماعی است و به مدت 90 دقیقه روایتگر جوانی است به نام ناصر روزبهانی؛ او سال ها در آلمان زندگی کرده و هنوز هم کار و زندگی اش در آلمان است.

وی، چندسال با همسر آلمانیش زندگی کرده اما چون ناصر بچه دار نمی شده و حاضر نبوده است به پیشنهاد همسرش، بچه ای از پرورشگاه بیاورند از یکدیگر جدا شده اند.

ناصر به خانواده اش در ایران سپرده است که همسر مناسبی برای او انتخاب کنند و برای این که کاملاً عدالت را رعایت کرده باشد زنی می خواهدکه ــ مانند خودش ــ ازدواج قبلی داشته باشد و بچه دار نشود.

فیلم از شب عروسی ناصر شروع می شود و چند جوان شرور در یک اتومبیل مزاحم می شوند و خشم ناصر را برمی انگیزند و در نهایت باعث تصادف ماشین عروس و داماد با یک تاکسی می شوند. مسافر تاکسی زنی تنها و حامله است که به مقصد بیمارستان و زایمان سوار تاکسی شده. زن باردار در بیمارستان می میرد ولی نوزادش سالم می ماند. ناصر زندانی می شود و با ضمانت برادر بزرگش منصور بطور موقت آزاد می شود.

علی اوسیوند ، امیر محمد زند ، معصومه میرحسینی و کریم اکبری مبارکه در این تله فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خون بها به تهیه کنندگی داریوش بابائیان و نویسندگی سعید فرهادی تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها