جام‌جم: بنابر اعلام اتحادیه بین‌المللی فدراسیون‌های دوومیدانی (IAAF) شش ورزشکار کشورمان از ابتدای فصل تاکنون در میان لیست برترین‌های جهان قرار دارند. امین حسین‌زاده رهبر با رکورد 2 متر و 21 سانتی‌متر در پرش ارتفاع، امین نیک‌فر با رکورد 19 متر و 39 سانتی‌متر و حمیدرضا نودهی با رکورد 19 متر و 12 سانتی‌متر در پرتاب وزنه، محمود و محمد صمیمی هر دو با رکورد 64 متر و 37 سانتی‌متر در پرتاب دیسک و کاوه موسوی با رکورد 73 متر در پرتاب چکش، دوومیدانی‌کاران ایرانی حاضر در میان برترین‌ها هستند.
کد خبر: ۲۶۲۷۰۲

21 بازیکن در تمرینات تیم ملی بسکتبال

جام‌جم: 21 بازیکن به تمرینات تیم ملی بسکتبال در راه حضور در جام ملت‌های آسیا دعوت شدند. به گزارش ایسنا، اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است: حامد آفاق اسلامیه، صمد نیکخواه بهرامی، علی باهران، سعید داورپناه، محمدرضا اکبری‌بیشه، مهدی کامرانی، سامان ویسی، امیر امینی، جواد داوری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، علی دورقی، اوشین ساهاکیان، جابر روزبهانی، حامد سهراب‌نژاد، هومن رضایی، بابک نظافت، ایمان زندی، پویا تاجیک، موسی نبی‌پور و محمدرضا ابراهیمی‌نیا.

حذف ارغوان رضایی از تنیس ویمبلدون

ایرنا: ارغوان رضایی، تنیس‌باز ایرانی‌تبار مقیم فرانسه با شکست از حریف روسی خود، از دور پیکارهای تنیس آزاد ویمبلدون انگلیس حذف شد. رضایی پنجشنبه شب در دور دوم این مسابقه‌ها در 2 ست متوالی و با امتیازات 6 بر یک و 6 بر 3 مغلوب ‌النا دومنیته وا‌ تنیس باز سرشناس روسی شد.

بیم مازندران در آستانه حذف

جام‌جم: به گفته رئیس کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال بجز بیم مازندران، دیگر تیم‌های مجاز برای حضور در لیگ برتر بسکتبال، اعلام آمادگی کرده‌اند.حسن نوربخش در این زمینه به ایرنا گفت:‌ شنیده‌ها حاکی است، مسوولان باشگاه بیم هنوز موفق به برقراری ارتباط با استاندار مازندران برای حمایت از آنان در لیگ امسال نشده‌اند. لیگ برتر بسکتبال در سال جاری با 12 تیم برگزار خواهد شد.

شناگران و شیرجه‌روهای نوجوان درسنگاپور

جام‌جم: اعضای تیم‌های ملی نوجوانان شنا (6 شناگر) و شیرجه (2 شیرجه‌رو) کشورمان که در بانکوک تایلند به سر می‌برند،دیروز عازم سنگاپور محل برپایی نخستین دوره مسابقات آسیایی نوجوانان شدند.مسابقه‌های شیرجه طی روزهای 9 و 11 تیرماه انجام می‌شود و 2 شیرجه روی نوجوان و مستعد کشورمان؛ حمید کریمی در رشته تخته فنر3 متر و علی شکول در رشته سکوی 10 متر به مصاف حریفان آسیایی خود می‌روند. رقابت‌های شنا طی روزهای 11 تا 16 تیرماه جاری برگزار می‌شود .

سوریان و آغاز تمرینات سبک

جام‌جم: دارنده 3 مدال طلای کشتی فرنگی جهان تصریح دارد، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان بهترین و آماده‌ترین کشتی‌گیران را راهی رقابت‌های جهانی دانمارک می‌کند. حمید سوریان که با نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی از حضور در رقابت‌های انتخابی معاف شد، در این زمینه به مهر گفت: به دلیل مصدومیت نتوانستم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حاضر شوم و با تصمیم کادر فنی و بهبود نسبی مصدومیتم، تمرینات سبک خود را از چهارشنبه گذشته آغاز کرده‌ام.

پتروشیمی بندر امام به دنبال مهران شاهین طبع

مهر: مهران شاهین طبع و تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام، گزینه‌های اول یکدیگر برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر 88 هستند و در این ارتباط، مذاکرات زیادی بین این مربی و مدیران این تیم صورت گرفته است. ظاهرا اوضاع نابسامان تیم بسکتبال صبامهر که سال گذشته شخصیت قهرمانی این تیم را متزلزل کرد  همچنان به قوت خود باقی است تا مسوولان دیگر تیم‌ها باب مذاکره با مربی چندساله صبایی‌ها را بگشایند.

یوری شاهمرادف به ضرب گلوله مجروح شد

ایسنا: یوری شاهمرادف مربی نامدار کشتی روسیه که رئیس مرکز تمرینی کشتی در منطقه خودمختار داغستان است، در حالی که قصد حضور در تمرینات را داشت در نزدیکی سالن کشتی ماخاچکالا مورد حمله قرار گرفت و به ضرب گلوله از ناحیه پا مجروح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها