معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد:

15 تیر آغاز جشنواره تابستانی کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری جشنواره تابستانی کیش از 15 تیر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۴۲۴

به گزارش مهر، حمید رضا طهماسب پور ظهر یکشنبه در نشست خبری افزود: جشنواره امسال طی حکمی به طور کامل از سوی مدیرعامل منطقه آزاد کیش به مدت 2 سال به بخش خصوصی واگذار شد که در صورت موفق بودن برای همیشه از حیطه وظایف سازمان خارج خواهد شد.

طهماسب پور از وجود دو نمایشگاه نوشیدنی، بستنی، شکلات و دسر و نمایشگاه کودک در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: در این جشنواره تشکل های اقتصادی از جمله جامعه هتلداران، جامعه بازاریان، مجمع تشکل های صنفی و دیگر گروه های اقتصادی کیش هم حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به جشنواره سال گذشته بیان کرد: در طول 56 روز جشنواره سال گذشته 235 هزار مسافر وارد جزیره کیش شدند که رکوردی بی سابقه بود همچنین کیش ایر در این مدت در طول هر روز 13 پرواز را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: ضریب رشد نفوذ ورود مسافر و اشتغال هتلها در سال گذشته 38.6 درصد رشد را نسبت به سالهای قبل نشان می دهد.

وی بیان کرد: باید بپذیریم که مسیر توسعه گردشگری و توریسم در جزیره کیش بواسطه سرمایه گذاری بخش خصوصی است و سازمان باید زیرساخت ها را در جزیره جهت سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذار فراهم کند.

در ادامه این نشست حسین شیرازی منش رئیس تشکل های صنفی ستاد جشنواره کیش گفت: امسال تخفیف ویژه ای برای تورهای مسافرتی و هتلها در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: هزینه برگزاری جشنواره تابستانی در جزیره کیش 3 میلیارد تومان برآورد شده است و مبلغ 8 میلیارد تومان هزینه کلی برگزاری جشنواره های مختلف در طول سال در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها