گروه اقتصاد: روند صعودی روزهای گذشته شاخص بورس، دیروز نیز با افزایش 9/73 واحد دیگر ادامه یافت. به گزارش فارس، روند صعودی روزهای گذشته شاخص کل بورس دیروز نیز تکرار شد تا با افزایش 9/73 واحد دیگر، رقم نمودار بازار سهام از مرز روانی 9000 واحد فاصله بیشتری بگیرد و به عدد 9195 برسد.نمودار صعودی دیروز شاخص بورس در شرایطی ترسیم شد که شرکت‌های کشتیرانی با 8/28 واحد، پتروشیمی اراک با 5/12 و مخابرات ایران با 46/10 واحد از جمله شرکت‌های موثر بر روند صعودی شاخص کل بورس بودند.
کد خبر: ۲۵۸۴۲۷

وضعیت مطلوب بازار سهام و معاملات و رشد روزانه شاخص کل بورس منجر شده روز سه‌شنبه هفته جاری بیش از یک میلیارد سهم بانک صادرات، (معادل 6 درصد) به عنوان عرضه اولیه و کشف قیمت در بورس واگذار شود. براساس این گزارش، آمار معاملات دیروز بازار سهام نیز حکایت از آن دارد که بالغ بر 146 میلیون سهم به ارزش 4/26 میلیارد تومان دادوستد شده است.

این حجم از معاملات در 13 هزار و 418 دفعه انجام شد. بررسی‌های دیگر از وقایع قابل توجه معاملات دیروز بازار نشان می‌دهد شرکت‌های فولاد مبارکه با بیش از 54 میلیون سهم، بانک تجارت با 2/17میلیون سهم و سرمایه‌گذاری غدیر با 10میلیون سهم 3 شرکتی بودند که بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها