دوشیزه 55 ساله‌ای بنام «وایدمن» تبعه آلمان که به استخدام شرکت نفت درآمده و در قسمت ماساژهای برقی بیمارستان شرکت در آبادان مشغول به کار بود، خودکشی کرد. صبح که خانم «وایدمن» سرکار حاضر نشد و چون در منزلش قفل بود و دوستانش نیز از وی خبری نداشتند، مراتب از طرف مقامات بیمارستان به ماموران انتظامی اطلاع داده شد.
کد خبر: ۲۵۱۳۵۶

طبق اظهار یکی از ماموران شهربانی، پس از آن که جریان به مقامات انتظامی اطلاع داده شد، ماموران ابتدا به محل مسکونی وی رفته و پس از آن جریان امر به دادستان شهرستان‌ آبادان اطلاع داده شد و با اجازه کتبی ایشان در اتاق را باز کردند و جسد بیجان زن آلمانی را روی تختخواب مشاهده نمودند.

دادستان به اتفاق بازپرس شعبه یک دادسرا و پزشک قانونی،‌سرپرست بیمارستان در منزل خانم «وایدمن» ‌حضور یافته و جریان امر را صورت مجلس نمودند. پس از پایان تشریفات قانونی، دادستان گفت گمان نمی‌کنم کسی در این مورد مقصر شناخته شود و به هیچ کس نیز مظنون نیستیم. زیرا در نامه‌هایی که خانم «وایدمن» از خود باقی گذارده است، برای ما روشن شده که خود متوفی به این عمل مباردت جسته است.آقای دادستان سپس گفت: سمی که با آن خودکشی کرده خیلی قوی بوده و خیلی سریع او را مسموم کرده و بدون این که کوچک‌ترین حرکتی بکند، همان طور روی تختواب فوت کرده و هیچ‌گونه اضطراب وحرکتی در موقع مرگ به وی دست نداده است.پزشک قانونی نیز در این باره اظهار کرد: از جسد معاینه به عمل آمده ولی هنوز معلوم نشده که «واید من» با چه سمی خود را کشته است. گفته می‌شود ممکن است متوفی تریاک یا سیانور خورده باشد و بدون این که دست و پایی بزند جان داده است.

آقای بازپرس در مورد 2 نامه‌ای که از «وایدمن» به جا مانده گفت: در یک نامه با قلم خودنویس چنین نوشته شده است «از زندگی سیر شده‌ام و هیچ علاقه‌ای به این زندگی ندارم و خسته شده‌ام و چاره‌ای جز این کار نداشتم» در نامه دیگری که با قلم قرمز نوشته شده وصیت کرده است که پول نقد و اثاثیه او را به مستخدم داده و بقیه داراییش را فروخته خرج یتیمان پرورشگاه نمایند.

اطلاعات -‌ 5 اردیبهشت 1332

پیرمردی زیر دوچرخه رفت و درگذشت

در خیابان امیریه، شخصی به‌نام بخشعلی که سن او 70 سال بود، تصادف کرد و درگذشت.

هنگامی که بخشعلی قصد داشت ازخیابان عبور کند، دوچرخه‌دار جوانی با سرعت به طرف وی در حرکت بود. سرنشین دوچرخه چند بار او را با صدای زنگ دوچرخه متوجه ساخت و بعد از این که به نزدیکی وی رسید و نتوانست فرمان دوچرخه را به سمت دیگر بگرداند، به بخشعلی برخورد کرد و هر دو نفر بشدت به زمین افتادند.

ماموران انتظامی بلافاصله دوچه‌سوار را که نام او عبدالله بود دستگیر کردند و پیرمرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند. براثر خون‌ریزی شدید، پیرمرد در بیمارستان درگذشت. بازپرس شعبه 12 دادسرا بعد از تحقیق، دستور بازداشت عبدالله را صادر کرد و پزشکی قانونی جسد را معاینه و اجازه دفن صادر گردید.

اکنون پرونده این تصادف تحت رسیدگی قرار دارد.

اطلاعات ‌- 6 اردیبهشت 1333

یکی از مسافران مهمانخانه درگذشت

از مهمانخانه گیلان نو واقع در خیابان فردوسی به کلانتری 3 اطلاع داده شد که یک نفر از مسافران مهمانخانه به‌نام علی که در اتاق شماره 4 اقامت داشته فوت کرده است.

یکی از کارکنان مهمانخانه اظهار کرد مقتول از شب قبل که به اتاق خود رفت دیگر خارج نگردید و وقتی کارکنان مهمانخانه برای جویای حالش وارد اتاق شدند مشاهده کردند که وی روی تختخواب افتاده است.

از طرف کلانتری موضوع به دادسرا اطلاع داده شد و بازپرس به اتفاق پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و پس از بازجویی‌های مقدماتی قرار شد جنازه مورد معاینه قرار گیرد تا علت مرگ مشخص شود.

اطلاعات ‌- 12 ‌اردیبهشت1333

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها