گروه اقتصاد: رشد مصرف برق از سال 1386 تا 1387 با توجه به همکاری مردم فقط یک درصد بود که این آمار در طول 30 سال گذشته بی‌سابقه بوده است. به گزارش ایسنا، سعید مهذب ترابی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این مطلب گفت: در طول چند سال گذشته میانگین رشد مصرف برق 8/4 درصد بود، ولی از سال 86 به 87 این آمار به یک درصد رسیده که نشانگر همکاری مردم است.
کد خبر: ۲۴۷۱۳۸

وی در این جلسه بارها با اشاره به مشارکت عمومی مردم در کاهش مصرف برق، این مشارکت را بسیار موثر خواند و گفت: رشد مصرف برق در کشور در بخش انرژی 6 درصد بوده و با توجه به رشد یک درصدی مصرف برق تهران در سال گذشته، متوجه می‌شویم که تهران بزرگ از این لحاظ در جایگاه خوبی قرار دارد.

او همچنین با اشاره به این‌که 30درصد از مصارف مشترکان مربوط به بخش روستایی است، گفت: در برنامه داریم که امسال 10 میلیون لامپ کم مصرف را در تهران بزرگ توزیع کنیم و بر این اساس طرح‌های مختلفی تدوین کرده‌ایم.

 همچنین هیات مدیره مجتمع‌های مسکونی می‌توانند برای گرفتن لامپ کم مصرف جهت استفاده در مجتمع‌هایشان به ما مراجعه کنند و ما با دادن حق‌الزحمه‌ای به آنها لامپ‌های مورد نیاز آن مجتمع‌ها را برای توزیع در مجتمع تامین می‌کنیم. البته پول این لامپ‌ها را یکجا نخواهیم گرفت و مبلغ آن روی قبض برق آنها اضافه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها