برای حضور در مسابقات آسیایی ؛

ترکیب تیم تنیس روی میز جوانان مشخص شد

مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم جوانان شب گذشته با معرفی سه بازیکن برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۲۳۷۷۳۶

به گزارش مهر ، در پایان مسابقات انتخابی تیم تنیس روی میز جوانان نیما عالمیان، امیر میرالماسی و شایان ملکی به ترتیب عنوان‌های  اول تا سوم را از آن خود کردند تا به عنوان برترین‌های این بازی‌ها ترکیب تیم جوانان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل دهند.

رقابت‌های گزینشی تیم تنیس روی جوانان با حضور 16 بازیکن از روز شنبه در آکادمی بین‌المللی پینگ‌پنگ تهران آغاز شده بود. در پایان این رقابت‌ها که درغیاب نوشاد عالمیان برگزار شد، نیما عالمیان با 13 برد و یک باخت و کسب 27 امتیاز در رده نخست ایستاد. رضا میرالماسی و شایان ملکی نیز هر یک با کسب 11 برد، متحمل شدن 3 باخت و تصاحب 25 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این بازیکنان به همراه نوشاد عالمیان طی روزهای 30 تیرماه تا 4 خردادماه در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند. بعد از انصراف هندی‌ها از برگزاری این دوره از رقابت‌ها هنوز میزبان جدید معرفی نشده است.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا از سال 1362 در بحرین آغاز شد. در ابتدا این بازی‌ها هر دو سال یک بار برگزار می‌شد. اما از چند سال پیش تاکنون این بازی‌ها به صورت متوالی و هر سال پیگیری می‌شود. ضمن اینکه از دو سال پیش تاکنون رقابت‌های نوجوانان نیز در کنار پیکارهای جوانان برگزار می‌شود.

طی 25 سال برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیا ، عنوان پنجمی بهترین مقامی بوده که نصیب پینگ‌پنگ بازان جوان کشورمان شده است. نمایندگان کشورمان سال گذشته در سنگاپور رده پنجم آسیا را به خود اختصاص دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها