فیلمساز آلمانی که "بین‌الملل" او فیلم افتتاحیه جشنواره برلین امسال بود، در یکی از دو پروژه در دست تولید خود با برادران واچووسکی همکاری می‌کند.
کد خبر: ۲۳۴۳۴۸

اسکرین دیلی اعلام کرد توم تیکور این روزها در حال کار روی یک اقتباس سینمایی از رمان نامزد جایزه بوکر "اطلس ابر" نوشته دیوید میچل نویسنده بریتانیایی است که سال 2004 منتشر شد.

کتاب شامل شش داستان است که خواننده را از مکانی دورافتاده در جنوب اقیانوس آرام در قرن نوزدهم به آینده دور و پساآخرالزمانی می‌برد و هر داستان از زبان شخصیت اصلی داستان بعدی روایت می‌شود.

تیکور 43 ساله که به مناسبت اولین نمایش جهانی خود به برلین سفر کرده، درباره این پروژه گفت: این ایده‌‌ای بسیار جذاب و بسیار پرزحمت است که برای کارگردانی آن با برادران واچووسکی همکاری می‌کنم.

فیلمساز 43 آلمانی در عین حال روی یک مجموعه تلویزیونی کوتاه کار می‌کند که بر مبنای رمان What is the What نوشته دیو ایگر ساخته می‌شود و روایتی واقعی از زندگی والنتینو آچاک دنگ یک پناهنده سودانی است.

تیکور که متولد ووپرتال آلمان است، سال 1998 با فیلم "بدو، لولا، بدو" به شهرت رسید و "عطر: داستان یک قاتل" 2006 از دیگر فیلم‌های اوست. تریلر حادثه‌ای "بین‌الملل" درباره یک مامور پلیس اینترپل با بازی کلایو اوون است که درباره فساد در موسسه‌های قدرتمند بانکی تحقیق می‌کند.

نومی واتس و آرمین مولر - اشتال دیگر بازیگران فیلم جدید تیکور هستند. اندی و لری واچووسکی با مجموعه فیلم‌های "ماتریکس" شامل "ماتریکس" 1999، "ماتریکس دوباره پرشده" 2003" و "انقلاب‌های ماتریکس" 2003 با بازی کیانو ریوز به شهرت دست یافتند. آنها سال 2008 فیلم "اسپید ریسر" را روی پرده داشتند.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها