پاناسونیک عرضه می کند،

دوربین ضد آب ، ضد ضربه و ضد لرزش

شرکت پاناسونیک طی دو ماه آینده دوربینی ضد آب، ضد ضربه و ضد لرزش را ارائه خواهد کرد که عنوان یکی از برترین دوربینهای دیجیتال غیر حرفه ای را به خود اختصاص خواهد داد.
کد خبر: ۲۳۴۰۸۲

شرکت پاناسونیک با تولید سری جدیدی از دوربینهای لومیکس خود در دسته ترینهای جهان قرار گرفت. دوربین DMC-TS1 لومیکس به خاطر ضد آب بودن، ضد لرزه بودن و ضد غبار بودن و وضوح بالای تصویر به عنوان یکی از برترین دوربینهای دیجیتال غیر حرفه ای جهان شناسایی می شود.

بدنه این دوربین 12.1 مگاپیکسلی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به لنز 28 میلیمتری واید با زوم اپتیکال 4.6x مجهز است. تصویر در دوربین لومیکس جدید از ثبات و پایداری بالایی برخوردار بوده و الگوهای نوری به صورت خودکار تنظیم می شوند.

به گفته پاناسونیک دوربین TS1 تا عمق 3 متری ضد آب بوده و در برابر سقوط از ارتفاعی 1.5 متری ضد ضربه است. نمایشگر 2.7 اینچی TS1 دارای خاصیت ضد انعکاس بوده و به منظور مقاومت در برابر فشار آب در اعماق زیاد شیشه نمایشگر آن نسبت به نمونه های رایج از ضخامت بالاتری برخوردار است.

بر اساس گزارش یو اس ای تودی، فرمت فایلهای ویدیویی در این دوربین جی پی ای جی بوده و با استفاده از کارتهای حافظه با گنجایش بالا می توان زمان تصویربرداری این دوربین را دو برابر کرد. این دوربین در ماه آوریل و در رنگهای نقره ای، سبز و نارنجی در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها