در مراسم بهترین‌های 2008 جهان،

جایزه‌ فیفا به فلسطین اهدا شد

کشور فلسطین جایزه توسعه فیفا در سال 2008 را از آن خود کرد.
کد خبر: ۲۲۸۹۰۲

به گزارش ایسنا ، مراسم بهترین های فیفا در سال 2008 دوشنبه شب در زوریخ سوئیس برگزار شد و کشور فلسطین که چندی پیش ورزشگاه جدید خود به نام الرام را افتتاح کرده و نخستین دیدار بین المللی خود را در این ورزشگاه برگزار کرده بود توانست جایزه Development یا پیشرفت و توسعه را از آن خود کند.

سپ بلاتر پس از اعطای جایزه فیفا به فلسطین گفت: «این جایزه برای تقدیر از وظیفه دشواری است که فلسطینی ها در راستای زنده نگه داشتن فوتبال خود بر دوش داشتند و این وظیفه به درستی به انجام رسید. این جایزه همچنین از همکاری فوتبال فلسطین با فیفا جهت ساخت نخستین ورزشگاه بین المللی و استاندارد در کرانه باختری و سازماندهی دیدار دوستانه میان فلسطین و اردن در اکتبر 2008 تقدیر می کند.»

جایزه بازی جوانمردانه برای ترکیه و ارمنستان

فدراسیون فوتبال کشورهای ارمنستان و ترکیه جایزه بازی جوانمردانه فیفا در سال 2008 را از آن خود کردند.

این جایزه به سبب تلاش های این دو فدراسیون در راستای ایجاد روابط حسنه میان دو کشور ارمنستان و ترکیه که هیچگونه روابط دیپلماتیک با یکدیگر ندارند، اهدا شد.

در مراسمی که دوشنبه شب در زوریخ سوئیس برگزار شد میشل پلاتینی رئیس یوفا و رئیس اجرایی فیفا به همراه سنس ارزیک یکی دیگر از رئیسان اجرایی فیفا این جایزه را به فدراسیون های فوتبال دو کشور اعطا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها